تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819996852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکتهای دانش بنیان نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شرکتهای دانش بنیان نقش مهمی در توسعه علمی کشور دارند اراک - ایرنا- عضو انجمن نانو پزشکی ایران گفت: شرکتهای دانش بنیان بویژه در حوزه نانو نقش بسزایی در رشد شاخص های توسعه علمی کشور دارند.


ˈپیمان کیهان ورˈ روز پنجشنبه در نشست بررسی فناوری نانو در دانشگاه آزاد اسلامی اراک افزود: امروز فناوری نانو بستری برای فعالیتهای علمی دنیاست که توانسته جای خود را در میان دیگر علوم مختلف به خوبی نمایان کند.
وی ادامه داد: تولید علم در فناوری نانو از اهمیت خاصی برخوردار است به گونه ای که بسیاری از فناوری های نوین از آن برای بهبود شاخص ها و کیفیت تولید بهره می برند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: در چشم انداز توسعه علمی کشور توجه به زیر ساختهای فناوری نانو از جایگاه ویژه ای برخوردار است .
کیهان ور بیان کرد: جامعه دانشگاهی و نخبگان به عنوان پرچمداران عرصه علمی کشور باید با تلاش، پشتکار و خلاقیت در مسیر بهره برداری از فناوری های ناتو فناوری گام بردارند.
معاون علمی ناحیه بسیج دانشجویی اراک نیز گفت: مقام معظم رهبری از سالها پیش بر شناخت فناوری نانو تاکید داشتند.
ˈمجتبی شاهوارˈ افزود: توجه به نهضت نرم افزاری، تقویت مطالبه گری جنبش دانشجویی وتقویت زیر ساختهای کارآفرینی از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است که بارها خطاب به مسوولان و جامعه دانشگاهی گوشزد شده است.
وی اظهار کرد: امروز به برکت تلاش دانشمندان جوان ایرانی کشورمان در بین 10 کشور برتر دنیا به لحاظ فناوری های نوین علمی قرار دارد.ک/2
559/7112/ 684
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن