تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798697452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم سیستان وبلوچستان باید احساس کنند بار امنیت بر دوش خودشان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تکمیلی/ روحانی در نشست خبری در چابهار؛ مردم سیستان وبلوچستان باید احساس کنند بار امنیت بر دوش خودشان است چابهار- ایرنا - رییس جمهوری اسلامی ایران در خصوص امنیت استان سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر نیروهای مردمی با نیروهای مسلح همکاری می کنند و ما می خواهیم این همکاری بیشتر شود و مردم احساس کنند که بار امنیت بر دوش خودشان است.


به گزارش ایرنا، دکتر حسن روحانی شامگاه چهارشنبه در پایان سفر دو روزه اش به استان سیستان وبلوچستان، در جمع خبرنگاران ، در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا دولت درخلال این سفر تصمیمی اجرایی گرفته است، گفت: بنای ما در سفرهای استانی این است که قبل از سفر جلسات کارشناسی تشکیل شود و در جمع وزرا تصمیم گیری شود و در سفر استانی اعلام گردد.
وی ادامه داد: برخی تصمیم ها در بودجه استانی پیش بینی شده است که تلاش می کنیم این اعتبارات به طور 100درصد تخصیص پیدا کند.
روحانی با اشاره به طرح های اولویت داری که در این استان در حال اجرا است گفت: در این استان 99 طرح مورد توجه است که این طرح ها در سال جاری یا تا نیمه نخست سال آینده اجرایی و عملیاتی می شوند.
رییس جمهور با اشاره به اینکه طرح های مهم اعلام شده، در تهران مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری شده بود، گفت: برای این طرح ها از منابع مختلف استفاده می شود؛ صندوق توسعه یکی از این منابع است که قبل از آن نیز با مسوول صندوق مطرح شده است.
دکتر روحانی تاکید کرد: در عین حال گاهی پیش می آید که طرح های محدودی در سفر توسط مسوولان یا مردم مطرح می شوند که از این طرح ها برخی که امکانات دولت کفایت می کند، می توان تصمیم گیری کرد.
وی با اشاره به طرح هایی که در زمینه ورزشی و فرهنگی تصمیم گیری شد، گفت: در این سفر برخی تصمیم ها گرفته شد و برخی از طرح ها را نیز به تهران برده و مورد بررسی قرار می دهیم.
وی ادامه داد: در برخی از مناطق که می رویم با تقاضاهای مردم از جمله درخواست منطقه ویژه و منطقه آزاد مواجهه می شویم؛ این طرح ها برای این است که شرایط کسب و کار در کشور ما در روال عادی قرار ندارد که انشاء الله این شرایط رونق می گیرد و این تقاضا ها نیز کاهش خواهد یافت.
وی همچنین با اشاره به طرح های اقتصادی در حال اجرا در استان سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه معادن و در زمینه اکتشاف در حال فعالیت هستیم که در اختیار کارآفرینان قرار خواهد گرفت.
روحانی با اشاره به اینکه زمینه توسعه در استان سیستان و بلوچستان فراهم شده است، گفت: شب گذشته کارآفرینانی از سایر کشورها برای سرمایه گذاری در این استان ابراز تمایل کردند.
رییس جمهور در پاسخ به سوال دیگری در ارتباط با تامین آب شرب روستایی در استان سیستان و بلوچستان گفت: ما در این استان و مخصوصا برای روستاها مشکل تامین آب داریم؛ اینکه ما بخواهیم به همه روستاها همه خدمات را بدهیم در توان دولت نیست و برخی از روستاها هم خیلی کوچک هستند که ما باید در آینده برای روستاها مرکزیت ایجاد کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برای شهرها، روستاهها و بخش کشاورزی با مشکل آب مواجه هستیم، گفت: قدم بزرگی که در استان برداشته ایم، تحت پوشش آب رسانی 46 هزار هکتار از اراضی این منطقه است. از این طریق می توانیم آب را حراست کنیم.
وی تصریح کرد: آب هایی هم موجود است که باید مهار کنیم و اصولا دولت برای کل آب های مرزی طرحی جامع دارد که هم اکنون در حال بررسی است.
رییس جمهور ادامه داد: برخی از سدها هم اکنون در دست مطالعه و برخی در دست اجرا است و سد «پیشین» را با بالا بردن فاز سد توسعه خواهیم داد و در عین حال برای تجمیع روستاهها باید طرحی در نظر گرفته شود.
روحانی در پاسخ به آخرین سوالی که توسط رسانه های استان در خصوص اشتغال مطرح شد، گفت: اشتغال مشکلی است که در کل کشور با آن مواجه هستیم و هم اکنون یکی از موارد مهمی است که پیش روی دولت قرار دارد.
وی افزود: طرح هایی که در استان سیستان و بلوچستان مطرح شده هم اشتغال مولد و هم اشتغال پایدار ایجاد می کند. به نوعی که در طرح بهره وری آب، 50 هزار نفر به طور مستقیم و در مجموع 300 هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول کار می شوند و در واحدهای پتروشیمی چابهار، 20 هزار نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند که اینها تحول بزرگی در بخش اشتغال ایجاد می کند.
روحانی تاکید کرد: اگر زمینه را برای گردشگری ایجاد کنیم، گردشگری هم می تواند به سرعت اشتغال را بالا ببرد که در این زمینه سرمایه گذاران را دعوت کرده ایم و با برخی از سرمایه گذاران نیز در حال مذاکره هستیم.
وی در پایان گفت: این سرمایه گذاری ها است که عمدتا توسط بخش خصوصی و با تصمیمات دولت می تواند اشتغال لازم را قدم به قدم ایجاد کند.
شبس (1) 9189 ** 1346 **1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن