تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علی جنتی: عدالت فرهنگی را در دستور کار خود داریم


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: علی جنتی: عدالت فرهنگی را در دستور کار خود داریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مشکل فرهنگی استان سیستان و بلوچستان کمبود و یا فقدان فضاهای فرهنگی و هنری است، گفت: عدالت فرهنگی را در دستور خود داریم و این به معنای کمک کردن بیشتر به توسعه فرهنگی است.
آفتاب: به گزارش ایرنا، «علی جنتی» عصر سه شنبه پیش از شروع مراسم دیدار رییس جمهوری با ایثارگران و منتخبین استان سیستان و بلوچستان این مطلب را در جمع خبرنگاران بیان کرد.


وی که به همراه کاروان تدبیر و امید به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، صبح امروز سه شنبه دیداری با نویسنده ها، هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه داشت و این باره گفت: جلسه بسیار خوبی بود که هدف اصلی آن آشنایی با اصحاب فرهنگ و هنر استان و آشنایی با مسائل و مشکلات آنها بود.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: در استان سیستان و بلوچستان سرمایه های انسانی بسیار خوبی داریم و در جشنواره های مختلفی که در تهران اجرا شد، شاهد عرضه تولیدات خوب فرهنگی از سوی برگزیدگان استانی بودیم.


«جنتی» با بیان اینکه مشکل اصلی فرهنگی در استان سیستان و بلوچستان کمبود و یا فقدان فضاهای فرهنگی و هنری است، اظهار داشت: این بخش نیز همچون بخش های دیگر استان از محرومیت برخوردار است و باید توجه ویژه ای به آن شود.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سیاست کلی دولت نسبت به سیستان و بلوچستان و استان های محروم تقدم در تخصیص اعتبارات است ، تصریح کرد: در حوزه فرهنگ و هنر این سیاست را دنبال می کنیم.


«جنتی» در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای ساخت فضاهای فرهنگی چیست، گفت: «در زمینه فعالیت های عمرانی و ساخت فضاهای فرهنگی دولت با مشکلات و محدودیت هایی مواجه است.»


وی خاطر نشان کرد: در زمینه فعالیت های جاری هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه همچون چاپ و نشر کتاب، ساخت فیلم و یا کمک به بعضی سایت های هنری قابل انجام است.


«جنتی» اضافه کرد: «ایجاد فضای فرهنگی در چارچوب پروژه های عمرانی می گنجد و دولت در این زمینه محدودیت هایی دارد از این رو نمی توان به راحتی قول ساخت این فضاها را بدهیم.






تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن