تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820781430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لوموند: بوتفلیقه برنده انتخابات ریاست جمهوری الجزایر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لوموند: بوتفلیقه برنده انتخابات ریاست جمهوری الجزایر است تهران - ایرنا - روزنامه فرانسوی لوموند در گزارشی در مورد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود، نوشت: عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری کنونی الجزایر بیشترین بخت را نسبت به دیگر نامزدها دارد.


لوموند افزود: پس از اینکه الجزایری های مقیم فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند، 35 میلیون الجزایری فردا (پنجشنبه) به پای صندوق های اخذ رای می روند.
بنابر این گزارش، عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهوری کنونی الجزایر که توسط جبهه آزادیبخش ملی به طور کامل حمایت می شود، با وجود بیماری از بخت زیادی برای پیروزی در انتخابات دارد.
روزنامه فرانسوی اضافه کرد: 5 نامزد دیگر انتخابات ریاست جمهوری الجزایر تا 13 آوریل گذشته مبارزات انتخاباتی خود را برای جذب 23 میلیون واجد شرایط در سراسر این کشور انجام دادند و در این میان ˈ علی بن فیسˈ، که در انتخابات سال 2004 میلادی متحمل شکست شده بود، به یک رقابت تنگاتنگ می اندیشد.
لوموند در بخش دیگری از این گزارش نوشت: خودداری و تحریم انتخابات و یا تقلب همچنان از نگرانی های موجود در انتخابات ریاست جمهوری این کشور است.
مترجمام**1502**1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن