تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815384783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احزاب اسلامی الجزایر انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

احزاب اسلامی الجزایر انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کردند تهران- ایرنا- خبرگزاری فرانسه در گزارشی در مورد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر اعلام کرد : احزاب اسلامی برای نخستین بار از صحنه انتخابات غایب می شوند و نامزدی برای این انتخابات معرفی نمی کنند .


به گزارش خبرگزاری فرانسه ،احزاب اسلامی الجزایر تصمیم به تحریم انتخابات ریاست جمهوری گرفته اند و گروه هایی مانند جنبش ˈ مجتمع السلمˈ ، جنبشˈ النهضةˈ ، جنبش ˈ الاصلاح ˈ و ˈجبهة العدالة والتنمیةˈ در این انتخابات شرکت نمی کنند .
ازسوی دیگر حزب لائیک ˈ التجمع من اجل الثقافة والدیموقراطیةˈ نیز این انتخابات را تحریم کرده است .
این گروه ها دلیل تحریم این انتخابات را نابرابری شرایط و امکانات و زمینه سازی های انجام شده برای پیروزی عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهروی کنونی این کشور اعلام کرده اند.
انتخابات ریاست جمهوری الجزایر در داخل این کشور در 17 اوریل ( 28 فروردین) برگزار می شود و شش نامزد در این انتخابات با هم به رقابت می پردازند اما رای گیری از الجزایری های خارج نشین از روز گذشته آغاز شده است .
انتخابات ریاست جمهوری الجزایر با شرکت 6 داوطلب از جمله عبدالعزیز بوتفلیقه برای چهارمین دوره و یک زن پنجشنبه آینده برگزار می شود.
گزارش های منتشر شده از احتمال زیاد پیروزی عبدالعزیز بوتفلیقه رییس جمهوری کنونی الجزایر در انتخابات ریاست جمهوری این کشور حکایت دارد.
بوتفلیقه 77 ساله به عنوان یکی از کهنه سربازان جنگ علیه استعمار فرانسه و تلاش برای استقلال الجزایر، در سال 1999 میلادی به قدرت رسید و از آن زمان تا کنون قدرت را در این کشور آفریقایی در دست دارد .
خاورم **2041**1586
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن