تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820352882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود فولاد به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: صعود فولاد به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا


تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و الجیش قطر در ورزشگاه غدیر خوزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر یک فولاد خاتمه یافت.
تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و الجیش قطر از ساعت 17:30 امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه غدیر خوزستان در گروه D به مصاف هم رفتند تا پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان را برگزار کنند که این دیدار با پیروزی 3 بر یک فولاد خاتمه یافت. نیلمار (9) برای الجیش و بختیار رحمانی(20)، غلامرضا رضایی(45) و لوسیانو پریرا (2+90) برای فولاد گل زدند. در دقیقه 10 بازیکنان الجیش  به سمت دروازه فولاد حرکت کردند و نیلمار با جا گذاشتن سه مدافع فولاد توانست توپ را وارد میدان کند تا الجیش یک بر صفر از نماینده ایران پیش بیفتد. فولادی‌ها با بازی هجومی در دقیقه 20 بازی با ضربه زیبای بختیار رحمانی توانستند گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در دقیقه 45 غلامرضا رضایی با یک ضربه زیبا سانتر خالدی را به دومین گل فولاد تبدیل کرد.

نیمه دوم نسبت به 45 دقیقه اول با تب و تاب کمتری همراه بود تا این که  لوسیانو پریرا در دقیقه 71 یک بار دیگر با شوت خود دروازه الجیش را تهدید کرد اما توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. پریرا در دقیقه 2+90 گل سوم نماینده کشورمان را به ثمر رساند تا فولاد  با برتری 3 بر یک علاوه بر صدرنشینی صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

در  دیگر دیدار این گروه بنیادکار ازبکستان و الفتح عربستان به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار با پیروزی 3 بر 2 بنیادکار همراه بود.

بدین ترتیب فولاد خوزستان با 11 امتیاز صدرنشین شد، الجیش قطر با 8 امتیاز، بنیادکار ازبکستان با 5 امتیاز و الفتح عربستان با 2 امتیاز  در رده‌های دوم و سوم قرار دارند

دیشب نیز در نخستین بازیهای این هفته ، در گروه چهار ، تیم سپاهان ایران با 4 گل میهمان خود - السد قطر را درهم کوبید و با 7  امتیاز ، به رده دوم جدول صعود کرد .
....
همچنین در گروه 3 ، تراکتورسازی تبریز نماینده دیگر ایران در حالی که از دقیقه 25 به علت اخراج میلاد فخرالدینی 10 نفره شده بود، برابر میزبانش الاتحاد عربستان با 2 گل مغلوب شد و از صعود به دور بعد بازماند .


چهار شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن