تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821074790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وفايي تيم ملي را در سفر به ازبکستان همراهي مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۷:۴۶ب.ظ)
با اعلام سرمربي اسپانيايي تيم ملي فوتسال وفايي تيم ملي را در سفر به ازبکستان همراهي مي‌کند عليرضا وفايي بازيکن قمي تيم ملي فوتسال کشورمان با اعلام سرمربي اسپانيايي تيم ملي، در سفر به ازبکستان يکي از بازيکنان تيم ملي است.
به گزارش خبرگزاري موج، خسوس کاندلاس رودريگو سرمربي اسپانيايي تيم ملي فوتسال کشورمان فهرست نفرات اعزامي به اردوي آماده سازي ازبکستان را اعلام کرد که در اين فهرست نام بازيکن قمي تيم ملي نيز به چشم مي‌خورد.
سپهر محمدي، احمد اسماعيل‌پور، محمد کشاورز، محمد طاهري، مهدي جاويد، سعيد افشار، حميد احمدي، عليرضا صميمي، فرهاد توکلي، مهران عاليقدر، ميثم خيام، فرهاد فخيم، بهروز جعفري، وحيد شفيعي، محمد شجري و عليرضا وفايي نفراتي هستند که صبح روز جمعه 29 فروردين ماه تهران را به مقصد ازبکستان ترک مي‌کنند.
تيم ملي فوتسال کشورمان قرار است در اردوي ازبکستان دو مسابقه دوستانه برابر تيم ملي فوتسال اين کشور برگزار کند و اين اردو، بخشي از برنامه آماده سازي تيم ملي فوتسال براي شرکت در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا به ميزباني ويتنام محسوب مي‌شود.
عليرضا وفايي بازيکن خلاق و جوان فوتسال قم که با پيراهن تيم ماهان تنديس قم در ليگ بر‌تر فوتسال حاضر است در حالي براي نخستين بار در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا حاضر مي‌شود که سابقه حضور در ترکيب تيم ملي اميد و کاپيتاني اين تيم را در کارنامه دارد.
حضور وفايي در تورنمنت بين‌المللي گرند پريکس برزيل که جام جهاني کوچک نيز ناميده مي‌شود تجربه باارزشي براي وفايي بود و حتي در اين مسابقات موفق به گلزني هم شد.
نماينده مردم قم و باشگاه ماهان تنديس در تيم ملي فوتسال امسال براي نخستين بار حضور در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا را تجربه مي‌کند و پس از درخشش چندين و چند ساله اصغر حسن‌زاده در تيم ملي، قم صاحب يک جايگاه ديگر در تيم ملي فوتسال شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن