تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815600995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین گردهمایی روحانیون اردستان در سال جدید برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان
اولین گردهمایی روحانیون اردستان در سال جدید برگزار شد
اردستان - خبرگزاری مهر: اولین گردهمایی روحانیون اردستان در سال جدید در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز اولین گردهمایی روحانیون اردستان در سال جدید با حضور روحانیون؛ائمه جماعات مساجد و امام جمعه اردستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد.

در این جلسه که به منظور گرامیداشت هفته مادر و روز زن در آستانه فرخنده میلاد حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) برگزار شد حجت الاسلام محمود مرادی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سبک زندگی اسلامی مطالبی را عنوان و اظهار داشت:جهت تبیین تمدن نوین اسلامی لازم است زندگی و سیره عملی حضرت فاطمه (س) در تمام شئونات و زندگی روزمره مردم مورد توجه و الگو برداری قرار بگیرد.

وی افزود: شخصیت حضرت زهرا(س)به فرموده ائمه معصومین به ویژه حضرت بقیه الله که فرمودند "حضرت زهرا (س) برای من اسوه است" می تواند برای تمام زنان و مردان عالم به عنوان یک الگو و اسوه مطرح شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان بیان داشت: نبی اکرم(ص) در خصوص این بزرگوار فرمودند "تو سیره و سرور همه زنان عالم از ابتدا تا انتها هستی" و اگر زنان و مردان و همه خانواده ها سبک زندگی علوی و فاطمی را درون خانواده ها و جامعه بکشانند آن گاه می توانند ادعا کنند که فرهنگی جدید و نوین با عنوان تمدن نوین اسلامی را ایجاد کرده اند.

مرادی در ادامه گفت: این فرهنگ می تواند برای همه جهانیان سرمشق زندگی باشد و امسال که با ابتکار مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است این زمینه فراهم است و با توجه به تقارن ابتدای سال به نام مقدس زهرای مرضیه و همچنین انتهای سال به نام مقدس آن بانوی بزرگوار می توان امسال را به فال نیک گرفت.

وی یادآور شد: همه عاشقان و دلباختگان آن حضرت فرهنگ علوی و فاطمی و همچنین زندگی اقتصادی آن دو اسوه را در جامعه پیاده کنند تا به امید خدا شعار مقام معظم رهبری جامه عمل پوشانده شود.


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن