تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814750330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غفوري: باتجربه‌تر بوديم قهرمان مي‌شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غفوري: باتجربه‌تر بوديم قهرمان مي‌شديم
بازيکن تيم فوتبال نفت تهران گفت:شايد اگر کمي باتجربه‌تر بوديم به دليل شرايط خوبي که داشتيم مي‌توانستيم قهرمان شويم.

وريا غفوري در مورد عملکرد تيم فوتبال نفت تهران در ليگ برتر سيزدهم گفت: فکر مي‌کنم عملکرد ما نسبت به سال‌هاي قبل بهتر بود چرا که در دو سال پشت سر هم رتبه پنجم را به دست آورديم و در دوره قبل به خاطر يک امتياز کمتر نتوانستيم سهميه آسيايي بگيريم و امسال اين انتظار را از خودمان داشتيم تا بتوانيم به آسيا راه پيدا کنيم و شايد اگر کمي باتجربه‌تر بوديم به دليل شرايط خوبي که داشتيم مي‌توانستيم قهرمان شويم.

به گزارش فارس، وي در خصوص حضور تيم فوتبال نفت تهران در مرحله پلي‌آف آسيا اظهار داشت: فکر مي‌کنم بازي پلي‌آف بازي راحتي است اما به هر حال بايد به اين بازي‌ها حرفه‌اي نگاه کنيم. فکر مي‌کنم نتيجه‌گيري در اين رقابت‌ها به تيم بستن براي سال آينده بستگي دارد و اگر مسئولان نفت بخواهند پلي‌آف را ببريم و وارد ليگ قهرمانان آسيا شويم بايد تيم خوب، جوان و با تجربه‌اي داشته باشيم تا نتيجه لازم را بگيريم.

غفوري درباره ليست مالي تيم فوتبال نفت و انتشار آن در رسانه‌ها تصريح کرد: در ابتدا بايد بگويم که رقم قرارداد من در اين ليست واقعي نيست و مبلغ قرارداد من بالاتر از چيزي است که در اين ليست منتشر شده اما فکر مي‌کنم اکثر بازيکنان رقم‌هايشان مطابقت دارد و شايد در يکي دو مورد اشتباهاتي صورت گرفته باشد اما با اين همه معتقدم که کار مديرعامل ما براي انتشار اين ليست حرفه‌اي نبود و نمي‌دانم دليلش براي اين کار چيست.

وي ادامه داد: کل بچه‌هاي تيم از اين کار مديرعامل ناراحت هستند اما به هر حال او هم دلايل خاص خودش را دارد و آنطور که گفته ليست تحويل فدراسيون فوتبال داده شده و آنها اين ليست را منتشر کرده‌اند.

غفوري در پايان در پاسخ به اين سؤال که‌ آيا گل‌محمدي بعد از بازي با سپاهان ناراحت بوده يا نه و اينکه گفته مي‌شود او با لباس پرسپوليس ورزشگاه را ترک کرده افزود: لباس او قرمز بود ولي فکر نمي‌کنم لباس پرسپوليس بر تن داشت. او به حالت قهر از ما جدا نشد بلکه از بچه‌ها به دليل عملکردشان در طول فصل راضي بود و شايد اگر ناراحت هم بوده به دليل باخت به سپاهان بوده است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/27 14:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن