تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820919078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه و دستیار کنار دندانپزشک برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز توسط جهاد دانشگاهی البرز؛
دوره‌های آموزشی تکنسین داروخانه و دستیار کنار دندانپزشک برگزار می‌شود
کرج - خبرگزاری مهر: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی «تکنسین داروخانه» و «دستیار کنار دندانپزشک» در مرکز آموزشی تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی این استان خبر داد.



منیره سهرابی با بیان اهداف برگزاری این دوره‌ها به خبرنگار مهر گفت: جهاد دانشگاهی واحد البرز در نظر دارد با برگزاری این نوع دوره‌های تخصصی، زمینه اشتغال را در سطح استان توسعه دهد.

وی افزود: توسعه دوره‌هاي آموزشي تخصصي مورد نياز جامعه، ارتقاء دانش علمی (تئوری و عملی) و به‌روز کردن اطلاعات فراگیران از جمله مهمترین اهداف آموزش جهاد دانشگاهی واحد البرز است.

سهرابی یادآور شد: دوره‌های تخصصی «تکنسین داروخانه» و «دستیار کنار دندانپزشک» در دو بخش مقدماتی و پیشرفته در این مرکز برگزار می‌شود.

وی با بیان دوره‌های آموزشی این مرکز تصریح کرد: این مرکز در رشته‌های طب سنتی، کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری‌ها، کاربرد گیاهان دارویی در درمان بیماری‌های سنتی و مدرن، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی نیز فراگیر می‌پذیرد.

مرکز آموزشی تخصصی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی روبروی پارک شرافت در ابتدای خیابان بهار شهر کرج واقع است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های 32228432 و 32215096 تماس بگیرند.




۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۴:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن