تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813035627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدار استاندار يزد با جمعي از صاحبان معادن استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۴:۵۳ب.ظ)
ديدار استاندار يزد با جمعي از صاحبان معادن استان ميرمحمدي گفت: سرمايه گذاران و داوطلبين زيادي براي کار در عرصه برداشت معادن استان حاضر به نقش آفريني هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمد ميرمحمدي استاندار يزد با جمعي از صاحبان معادن استان ديدار کرد و در جريان مسائل و مشکلات اين بخش قرار گرفت.
در اين نشست هر يک از حاضرين مطالبي را پيرامون مشکلات موجود از جمله بحث صدور سند براي کارگاه هاي شن و ماسه و نياز به آب در اين بخش، مباحث مربوط به حمل و نقل مواد معدني، مشکلات مرتبط با وارد کردن وسايل مورد نياز معادن از طريق گمرک و مباحث پيرامون نوسازي ماشين آلات مورد استفاده در بهره برداري از معادن، مطرح نمودند.
سپس استاندار يزد با اشاره به مطالب مطروحه از سوي حاضرين و وجود زمينه کار و سرمايه گذاري در بخش معدن استان گفت: خوشبختانه سرمايه گذاران و داوطلبين زيادي براي کار در عرصه برداشت معادن استان حاضر به نقش آفريني هستند.
وي ادامه داد: در مباحث حمايتي، دولت حمايتهاي لازم را در ارتباط با زير ساختها و زمينه سازيهاي مورد نياز در جهت بهره برداري از معادن انجام خواهد داد. به عنوان مثال در بحث بازپرداخت تسهيلات اخذ شده، ميتوان با ارائه مهلت به وام گيرندگان بخش معدن، اين حمايت را عينيت بخشيد، گرچه بايد متوجه باشند که در هر صورت قطعاً اين تسهيلات بايد بازپرداخت شود.
ميرمحمدي در ادامه بر ارائه کار کارشناسي از سوي صاحبان معادن تاکيد کرد و نظر جمعي کارشناسان و خرد جمعي در بحث تصميم گيريها را ملاک عمل دانست.
وي به صحبتهاي برخي از صاحبان معادن در خصوص گلايه پيرامون عدم پيگيري برخي مسئولين در زمينه رفع مشکلات اين بخش اشاره کرد و افزود: اگر موردي در خصوص عدم پيگيري مسئولين وجود دارد، به صورت مشخص و با ذکر مصاديق معين اعلام گردد تا پيگيري نماييم ، چرا که همه مسئولين وظيفه دارند تا براي رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
عالي ترين مقام اجرايي استان، سپس به مشکل کمبود آب در بخش معدن اشاره نمود و اين مشکل را عمومي و مربوط به تمامي بخشها دانست.
وي به صاحبان معادن استان پيشنهاد داد تا بررسي هاي لازم و تحقيق و پژوهش مورد نياز را در خصوص بهره مندي از انرژي خورشيدي جهت تامين برق مورد نياز انجام دهند.
ميرمحمدي همچنين بر استفاده از تکنولوژي هاي برتر در زمينه استحصال معادن تاکيد کرد و به صاحبان معادن استان يادآور شد تا در اين زمينه از برترين تکنولوژيهاي روز بهره ببرند.
استاندار يزد در پايان اين نشست بر ارجاع برخي از مشکلات و مسائل صاحبان معادن به معاونت عمراني استانداري و ديگر نهادهاي ذيربط جهت بررسي لازم تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن