تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820777245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار آستارا: در سال مدیریت جهادی باید به نیروهای جوان میدان داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار آستارا: در سال مدیریت جهادی باید به نیروهای جوان میدان داد خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید به نیروهای نخبه و جوان بیش از پیش میدان داد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ فروردين ساعت 13:42



به گزارش خبرگزاری پانا، سیروس شفقی در آیین معرفی بخشدار مرکزی آستارا در محل فرمانداری شهرستان افزود: ابتکار و خلاقیت در نیروهای جوان کشور ما نهفته است و باید این نوآوری در مسیر توسعه کشور صرف شود.

وی با اشاره به اینکه تسریع در روند توسعه کشور نیازمند مشارکت و همدلی بین مسوولان است ، اضافه کرد: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به عمران و آبادنی روستاها و مناطق محروم زمینه های پویایی و رشد زیرساخت های اقتصاد را فراهم می کند.

وی با انتقاد از روند نه چندان رضایت بخش پروژه های عمرانی در سطح روستاهای آستارا اظهار کرد: برخی از این پروژه ها با بدنه اقتصادی کشور ارتباط دارد بنابراین با پیگیری های مستمر فرمانداری و بخشداری اعتبارات لازم برای پیشبرد آن ها جذب می شود.

شفقی بیان کرد: مدیران شهرستانی باید بتوانند با ارتباط و تعامل سازنده نسبت به شناخت فصول اعتباری و جذب به موقع آن ها همت کنند.

فرماندار آستارا اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را در ادارات شهرستان یک ضرورت غیرقابل انکار برشمرد و افزود: نهادینه سازی فرهنگ تکریم ارباب رجوع از سوی روسا و مسوولان ادارات ضروری است.

شفقی در ادامه از فعال شدن پورتال فرمانداری خبر داد و گفت: اخبار ، صورتجلسه ها و مصوبات فرمانداری شهرستان آستارا در این پورتال انعکاس داده می شود.

 
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن