تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814963920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار کامل صبا در قم باعث آشتی مردم با این تیم می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیشکسوت فوتبال: استقرار کامل صبا در قم باعث آشتی مردم با این تیم می شود قم - ایرنا - پیشکسوت فوتبال قم گفت: استقرار کامل تیم فوتبال صبا در قم باعث آشتی مردم با این تیم شده و تماشاگران بیشتری را در ورزشگاه ها به هنگام بازی های خانگی شاهد خواهیم بود.


ˈقدرت الله باقریˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ابتدای ورود تیم صبا به قم در سال 1387 مردم قم گمان می کردند این تیم و بازیکنان آن جزئی از مردم می شوند اما در فصل اخیر احساس بی تفاوتی نسبت به نتایج این تیم در بین مردم بوجود آمده بود.
وی بیان داشت: مردم در یکی دو سال گذشته به نوعی از انتقال تیم صبا به قم ناراحت بودند و استقرار کامل تیم صبا در قم به حمایت بیشتر مردم از این تیم کمک بسیاری می کند.
وی اظهار داشت: اگر تیم صبا در قم مستقر شود محبت و تعلق خاطر مردم قم به این تیم بیشتر شده و باعث حمایت بیشتر مردم از صبا خواهد شد.
مدیرکل سابق تربیت بدنی قم افزود: پیش از این دو مشکل سخت افزاری برای انتقال کامل تیم صبا به قم وجود داشت که شامل محل استقرار بازیکنان و زمین تمرینی می شد که تا میزانی قابل قبول نبوده است.
وی ادامه داد: تیم صبا برای استقرار کامل در قم نیازمند یک نفرهماهنگ کننده است که از سوی مسوولان ارشد استان اختیار تام داشته باشد تا بتواند همه امکانات شهر را برای حمایت از تیم بسیج کند.
باقری گفت: شاید امکانات موجود ورزشی برای استقرار یک تیم لیگ برتری در قم زیاد نباشد اما به اندازه کافی زیرساخت های لازم برای حمایت از صبا وجود دارد.
وی با اشاره به این که زمین های تمرینی بسیاری در قم وجود دارد ابراز داشت : تیم فوتبال صبا برای استقرار کامل در قم دو زمین چمن یکی برای تمرین و یک زمین نیز برای مسابقه می خواهد و نیازمند سالن بدنسازی نیز هستیم که سالن های بدنسازی بسیار پیشرفته در قم موجود است.
باقری گفت: با افتتاح فرودگاه قم نیز مشکل ترابری و حمل و نقل تیم فوتبال صبا حل خواهد شد گرچه فاصله کم زمانی با تهران می تواند مشکل فرودگاه برای تیم صبا را نیز حل کند.
تیم فوتبال صباباتری در سال 1387 به شهر قم منتقل شد و از آن پس با نام صبای قم وارد مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور شد.
این تیم از همان بدو انتقال به قم در تهران مستقر است و بازیکنان و کادر فنی تنها یک روز مانده به دیدارهای رسمی به این شهر سفر کرده و بلافاصله پس از پایان هر مسابقه راهی تهران می شوند.
ˈکرم رضا پیریاییˈ استاندار سابق قم و جمعی از اعضای هیات مدیره این باشگاه سال گذشته و پیش از آغاز دوره اخیر لیگ برتر قول مساعد برای استقرار این تیم در قم دادند که عملی نشد.
اخیرا نیز استاندار قم و جمعی از اعضای هیات مدیره از جمله مدیرعامل باشگاه صبا و مدیرکل ورزش و جوانان قم از استقرار کامل تیم در این شهر در فصل آینده لیگ برتر خبر داده اند.ک/3
7408 / 553
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن