تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820735911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واحد اکسیژن ساز بیمارستان بوکان آماده بهره برداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

واحد اکسیژن ساز بیمارستان بوکان آماده بهره برداری شد بوکان، مهاباد - ایرنا - مدیرشبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: به مناسبت هفته سلامت واحد اکسیژن ساز بیمارستان شهید دکتر قلی پور این شهرستان راه اندازی و آماده بهره برداری شده است.


سامرند مرزنگ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای خرید این دستگاه اکسیژن ساز مبلغ چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شده است.
وی گفت: پیش از این تهیه اکسیژن به صورت کپسول هوا و از بخش خصوصی تهیه می شد که با راه اندازی این واحد در بیمارستان اکسیژن مورد نیاز در اسرع وقت و با هزینه ای کمتر تهیه می شود.
مرزنگ دسترسی سریع و آسان به اکسیژن با خلوص بالای 95 درصد و صرفه جویی سالانه به میزان یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای بیمارستان را از دیگر مزایای آن عنوان کرد.
وی گفت: در راستای رفاه حال بیکاران و تجهیز بیمارستان این شهرستان در سال جاری برنامه خرید یک دستگاه اکو نیز در دستور کار قرار دارد تا بتوان خدمات بهتری به بیماران قلبی این شهرستان و شهرهای همجوار ارائه کرد.
مرزنگ در مورد برنامه های هفته سلامت در این شهرستان گفت: برپایی چادر سنجش سلامت در محل برگزاری نماز جمعه و بوستان ساحلی، برگزاری کارناوال خودروها، پاکسازی محیط زیست با همکاری ارگانهای ذیربط و سخنرانی در نماز جمعه بخشی از برنامه های پیش بینی شده این شبکه در هفته سلامت امسال است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان افزود: با توجه به اینکه در هفته سلامت، آموزش بهداشت و اطلاع رسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، این شبکه تصمیم دارد با همکاری آموزش و پرورش بوکان کلاسهای آموزشی با اعزام کارشناسان در مدارس مقطع راهنمایی و همچنین در مساجد و مدارس روستایی و خانه های بهداشت برگزار کند.
وی اظهار کرد: عیادت از بیماران بستری در بیمارستان، تعیین BMI همکاران، تشدید کنترل اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، برگزار جلسه آموزشی برای صنوف محتلف با همکاری مجمع امور صنفی از دیگر برنامه های اجرایی هفته سلامت سال جاری محسوب می شود .
امسال هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت با شعار ˈیک عمر سلامت با خود مراقبتیˈ برگزار می شود.
7510/584/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن