تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820546806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت ونزوئلا پیشنهاد عفو مخالفان را نپذیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دولت ونزوئلا پیشنهاد عفو مخالفان را نپذیرفت مادرید- ایرنا- در دومین نشست گفتگوهای صلح بین دولت ونزوئلا و مخالفان، دولت پیشنهاد ارائه شده در مورد قانون عفو را رد کرد اما نسبت به ایجاد یک تیم کاری برای آغاز گفتگو ها در مورد زندانیان و تبعید شدگان، ابراز آمادگی کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اروپاپرس، ˈرامون گیرمو آولدوˈ دبیر اجرایی حزب ائتلافی ˈمیز وحدت دموکراتیکˈ جناح مخالف دولت ضمن اعلام این خبر در پایان دومین جلسه که سه شنبه شب برگزار شد، گفت: ما به دنبال پیدا کردن راه های دیگری خواهیم بود.
در این جلسه که وزیران خارجه اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی ˈاوناسورˈ و ˈآلدو جیودانوˈ نماینده دولت واتیکان شرکت داشتند، دو طرف بر مخالفت قاطع خود از هرگونه خشونت و احترام به قانون اساسی تاکید کردند.
آولدو در مورد ˈایوان سیمونوویسˈ رئیس سابق پلیس و یکی از مخالفان دولت ونزوئلا که در زندان به سر می برد اطلاع داد که در این جلسه، توافق شد یک شورای پزشکی ایجاد شود تا آزمایشات جدیدی برای مشخص شدن وضعیت سلامت وی انجام گیرد و اگر لازم باشد، اقداماتی برای آزادی وی انجام شود.
وی همچنین اطلاع داد که مخالفان دولت در برنامه صلح گرایی ملی که از سوی دولت ˈنیکلاس مادوروˈ رئیس جمهوری ترویج شده شرکت خواهند کرد و با هدف ایجاد یک چارچوب برای همزیستی در صلح، در زمینه های امنیتی کار خواهند کرد.
دیگر مساله رسیدگی شده در این نشست، مساله کمیسیون حقیقت یاب بود. در این مورد، مخالفان دولت خواهان گسترش آن برای اینکه فقط نمایندگان مجلس ملی در کمیسیون مذکور حضور نداشته باشند، شد. بنا بر این پیشنهاد، شخصیت های کشور که از بیشترین اعتماد اکثر جامعه ونزوئلا برخوردار باشند نیز می توانند در این کمیسیون شرکت کنند.
از سوی دیگر، ˈخورخه آرئازاˈ معاون رئیس جمهوری ونزوئلا گفت که در این جلسه همانند نشست قبلی که روز پنجشنبه گذشته برگزار شد، تنش هایی بین طرفین وجود داشت اما با روند خوبی برگزار شد.
وی ادامه داد: هرچند که جلسه، خالی از تنش نبود اما با روندی خوب، محترمانه و با سازگاری برگزار شد، به حرف های همدیگر گوش دادیم و به حق سخنگویی یکدیگر احترام گذاشتیم و در این زمینه از اعلام آمادگی حزب ائتلافی برای به حرکت در آوردن برنامه دولت برای مقابله با جرم، ابراز خرسندی می کنیم.
آرئازا افزود: در بین توافقاتی که بین دو طراف وجود داشت باید به احترام کامل به قانون اساسی و محکومیت جرم از هر سو که باشد اشاره و تاکید کرد که حقیقت، راهی به سوی عدالت و صلح است.
اروپام **1234** 1337
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن