تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798337280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امتحانات نهایی سال سوم متوسطه از 27 اردیبهشت تا 22 خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس مرکزسنجش وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: امتحانات نهایی سال سوم متوسطه از 27 اردیبهشت تا 22 خرداد خبرگزاری پانا: رییس مرکزسنجش وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاح گردهمایی کارشناسان سنجش استان خراسان رضو ی گفت : امتحانات نهایی سال سوم متوسطه از 27 اردیبهشت آغاز و تا 22 خرداد ادامه دارد
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ فروردين ساعت 09:33



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا،عبدالرسول عمادی ، رییس مرکزسنجش وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاح گردهمایی کارشناسان سنجش استان خراسان رضو ی گفت : امتحانات نهایی سال سوم متوسطه از 27 اردیبهشت آغاز و تا 22 خرداد ادامه دارد و نتایج تا پایان خرداد ماه اعلام و امتحانات هماهنگ استانی و امتحانات داخلی مدارس نیزدر همین فاصله زمانی برگزار می شود که زمان آن در اختیاراستانهااست. فقط باید به نحوی باشد که دروس به پایان رسیده باشد. رییس مرکزسنجش وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاح گردهمایی کارشناسان سنجش استان خراسان رضو ی اظهارداشت:استان خراسان رضوی،پتانسیل خوبی در کارشناسی سنجش دارد.
وی بابیان اینکه سنجش آموزش و پرورش فقط سنجش دانش آموز نیست،گفت:پیشرفت تحصیلی آخرین رویداد ما در نظام تعلیم و تربیت است.
عمادی با اشاره به انتشارگزارش ملی آموزش و پرورش به طور سالانه که از وظایف این سازمان است،افزود:ستاد گزارش ملی شروع به کارکرده تا به سمت تحقق همه برنامه های سنجش حرکت کنیم.
وی اظهارداشت:در سال جاری چند ماموریت بزرگ در سطح استان ها و به شکل ملی ، از جمله وظایف سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش است.
عمادی با اشاره به ایجاد رابطه تعاملی با حوزه های دیگرنظام آموزش وپرورش،ازجمله گروه تالیفات کتب درسی برای محتوا، افزود:ما نیازمند رابطه با گروه تالیفات هستیم و در نظام تعاملی  بین بخشی ارتباط با معاونین متوسطه وابتدایی وگروه های آموزشی از برنامه های دیگرامسال است.
وی با اشاره به ایجادتنوع درروش های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و عدم اکتفا به امتحانات کتبی پایانی گفت:نظام سنجش در لحظه لحظه فرایند یادگیری باید حضور داشته باشد.
رییس مرکز سنجش وزارتخانه گفت: با همکاری روسای ادارات وبخش استان هابرنامه وزیرآموزش و پرورش،دکترفانی در مجلس  با عنوان"طراحی و استقرار نظام تضمین کیفیت درآموزش و پرورش، توسط سازمان سنجش برای سال جاری در دستورکاراست.
عمادی به قانون سنجش و پذیرش درمراکز آموزش عالی اشاره کرد و گفت:پذیرش دانشجو از طریق کنکور هیچ وقت حذف نمی شود،اما تغییراتی در حال انجام است.
وی با اشاره به این تغییرات گفت: در قانون سنجش و پذیرش دانشجو85 درصد ظرفیت پذیرش دانشجو آزاد می شود و فقط مراکز آموزش عالی مهم شامل کنکور برای داوطلبان می شود.
عمادی بابیان اینکه در سال گذشته 500 هزار صندلی خالی در دانشگاه های کشور داشتیم افزود:این قانون مسئولیت و اهمیت آموزش و پرورش را بالا می برد زیرا درآن ورود به دانشگاه، سوابق تحصیلی دانش آموز که باید با سنجش و ارزیابی درستی انجام شود،مورد توجه قرار می گیرد.
عمادی در پایان به طرح نظارت جامع اشاره کرد و گفت:یکپارچه سازی سامانه های ارزشیابی از مهمترین برنامه های ماست  و با همکاری مراکز فناوری،با نک اطلاعات دانش آموزی و همه اطلاعات را در مرکز سنجش ایجادکنیم تا از پراکندگی امور جلوگیری بشود.
ایشان با اشاره به کنکور سال جاری اظهار داشت :امسال 25 درصد سرنوشت کنکور براساس سوابق تحصیلی دانش آموزان است که با توجه به ظرفیت هایی که هرسال از طریق دانشگاه ها اعلام می شود،این رقم هرسال افزایش می یابد وبه 85درصد می رسد. برگزاری کنکور ها از استرس کمتر برای دانش آموزان و نگرانی خانواده ها برخوردار خواهدد بود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن