تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816851620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سهمیه بنزین اردیبهشت‌ واریز می‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
سهمیه بنزین اردیبهشت‌ واریز می‌شود؟
اگرچه 60 لیتر بنزین برای مصرف کنندگان در کلانشهرها چند روزی دوام ندارد و در همان اولین روزهای ماه سهمیه 60لیتری هر کارت سوخت پایان یابد اما با نزدیک شدن به پایان هر ماه ، کارت‌های سوخت منتظر سهمیه جدید خود هستند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا،  اگرچه 60 لیتر بنزین برای مصرف کنندگان در کلانشهرها چند روزی دوام ندارد و در همان اولین روزهای ماه سهمیه 60لیتری هر کارت سوخت پایان یابد اما با نزدیک شدن به پایان هر ماه ، کارت‌های سوخت منتظر سهمیه جدید خود هستند.

در حالی که بحث بر سر قیمت بنزین با نرخ‌های 800 و 1100 تومان به میان است، چگونگی سهمیه‌بندی و مصرف سوخت برای مصرف کنندگان نیز از جمله دغدغه‌های مردم شده است.

این روزها با گمانه زنی افزایش 24درصدی نرخ سوخت ، مصرف کنندگان وسایل نقلیه خصوصی و عمومی از چگونگی پرداخت هزینه‌ها نگران شده‌اند اما در این میان مباحث دیگری همچون عرضه سوخت سهمیه‌ای و حذف کارت‌های سوخت نیز مطرح شده‌است.

در این میان هنوز وزیر نفت به عنوان متولی عرضه سوخت در کشور صحبتی درباه نرخ نهایی این حامل انرژی نداشته است و تاکید دارد که شیب افزایش قیمت بنزن ملایم است و تعیین تکلیف قیمت بنزین منوط به اعلام نهایی این نرخ‌ها توسط دولت است.

اما آنچه مصرف کنندگان را بیش از هر موضوع دیگری نگران کرده است ، استفاده از بنزین در روزهای آینده با ابهام در تصویب قیمت خواهد بود، قیمت‌هایی که ممکن است با افزایش حداقل 400 تومانی برای هر لیتر نهایی شود و یا قیمت‌هایی که هنوز تصمیم‌گیری برای نرخ نهایی‌ این حامل روی میز دولت باشد.

در این باره نیز رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت کشور به ایسنا گفت که هنوز نرخ مشخص بنزین اعلام نشده است و به جایگاه‌داران نیز درباره بنزین اردبیهشت‌ماه ابلاغیه ای ارسال نشده است.

به گفته حاج محمدرضا،‌ به زودی پس از اعلام نرخ نهایی بنزین چگونگی مصرف و سهمیه هر وسیله نقلیه نیز به جایگاه‌داران اعلام خواهد شد.

همچنین سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به صحبت‌های وزیر نفت به ایسنا اظهار کرد که بنزین 400 تومانی تا زمان اعلام مسئولان در کارت‌های سوخت اعتبار دارد و هنوز اطلاعیه‌ای مبنی بر وضعیت بنزین اردیبهشت‌ماه ارسال نشده است.

از تیرماه سال 86 بنزین هر وسیله نقلیه به صورت سهمیه‌ای در ماه عرضه شد که در این میان سهمیه هر وسیله نقلیه با کاهش لیتری همراه بود به گونه‌ای که در ابتدا سهمیه هر وسیله نقلیه شخصی 100لیتر در ماه و با آغاز فاز اول هدفمندی یارانه‌ها سهمیه این وسایل به 60لیتر در ماه کاهش یافت.

حال با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت بنزین از ابتدای اردیبهشت‌ماه و تک نرخی شدن قیمت سوخت بر خی گمانه‌زنی ها مبنی بر برداشته شدن سهمیه مصرف بنزین به میان آمده است که مصرف کنندگان را اندکی نگران کرده است.





1393/1/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن