تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈسامدˈ کم هزینه، مطمئن و آسان تر از نامه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول نهاد ریاست جمهوری: ˈسامدˈ کم هزینه، مطمئن و آسان تر از نامه است زاهدان-ایرنا- مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری گفت: استفاده از سامانه ارتباط مردم و دولت ˈسامدˈ کم هزینه، مطمئن و آسان تر از نگارش نامه است.


ˈناصر امیریˈ سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ستاد سامد زاهدان، افزود: این ستاد هم اکنون در دو بخش رسیدگی به نامه ها و پاسخ به تلفن های مردم که از طریق شماره گیری 111 (تلفن سامد) انجام می شود، در حال خدمت رسانی است.
این مسوول، سامانه سامد را پل ارتباطی میان دولت و مردم خواند و گفت: مردم در سفرهای استانی رییس جمهوری به جای نامه دادن می توانند با شماره گیری 111 موضوع مورد نظر خود را مطرح کنند و راهنمایی بگیرند و در صورت نیاز با دریافت کد رهگیری از مراحل رسیدگی به درخواست خود مطلع شوند.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز سامد در زاهدان ویژه دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست های مردمی پیرامون سفر رییس جمهوری به سیستان و بلوچستان، گفت: هم اینک 120 نیروی آموزش دیده در این مرکز جوابگوی تماس های مردم با سامانه سامد هستند.
مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه برای درخواست های قابل پیگیری مردم از طریق تلفن 111 سامد پس از ثبت، کد رهگیری صادر می شود، افزود: برخی درخواست ها نیز قابل ثبت نیست که در این موارد راهنمایی های لازم از سوی متصدیان سامانه به مردم ارایه می شود.
این مسوول نهاد ریاست جمهوری، عمده تقاضاهای مردم در نامه ها و تماس های آنان برای رییس جمهوری را دریافت تسهیلات بانکی، درمانی، اشتغال و مسکن و مساعدت های مالی عنوان کرد.
وی با درخواست از رسانه ها برای اطلاع رسانی از سامانه سامد به مردم، گفت: استقبال مردم از این سامانه رو به افزایش است که کم شدن نامه ها و افزایش تماس ها با تلفن 111 نشانگر این موضوع است.
7392 / 653/ 1539
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن