تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820756090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرسی های آزاد اندیشی وسیله راهبردی برای پویش در دانشگاه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کرسی های آزاد اندیشی وسیله راهبردی برای پویش در دانشگاه است اهواز - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به کرسی های آزاداندیشی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است گفت: این کرسی ها وسیله راهبردی برای حرکت و پویش در دانشگاه است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈسید ضیاء هاشمیˈ عصرسه شنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان در محل این دانشگاه افزود: انتظار می رود دانشجویان، اساتید و مدیریت در راستای فرهنگ سازی قدم بردارند، که یکی از موارد مهم در جهت ارتقا و تعالی فرهنگ، فرصت دادن به کرسی های آزاد اندیشی است.
وی گفت: با رعایت قوانین موجود، اندیشه های آزاد باید در جامعه جریان یابد که حرکت در راستای این مسیر، باعث رشد و تحول بیشتری در دانشگاه می شود.
هاشمی ابراز امیدواری کرد: دانشگاهیان و دانشجویان با مسوولیت پذیری باعث تحرک بنیادی در جامعه شوند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت:مشارکت دانشجویان باعث پویش و نشاط در دانشگاه می شود و اساتید نیز باید باعث حرکت و پویش علمی، فرهنگی مضاعف شوند.
وی افزود: اگر دانشگاه محل رشد نباشد و به یک محل خشک و بی روح تبدیل شود آیا تغییری ایجاد می شود؟ این روحیه تغییرات زمانی ایجاد می شود که دانشجو از صمیم قلب به دنبال دانش باشد.
هاشمی گفت: دانشجو و استاد هر دو افرادی آزاداندیش هستند و در یک نهاد مستقل به نام دانشگاه شروع به فعالیت می کنند.
وی افزود: جریان آزاد اندیشی باید یک جریان مستمر در دانشگاه باشد، که با دو حوزه تخصصی و فرهنگی گره خورده،و بخش مشترک همه دانشگاه ها ،داشتن یک روال فرهنگی و اجتماعی است لذا دانشگاه باید به قشر سیاستمداران کمک کند و نباید به هیچ وجه سیاست گریز باشد.
در این آیین دکتر ˈسید عطااله سیادتˈ به عنوان سرپرست دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین معرفی، و از ˈعبدالامیر معزیˈسرپرست سابق این دانشگاه تقدیر شد.
7157/538/640
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن