تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805208727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی تیم ملی:کسب مدال در ورزش موی تای سخت و ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرمربی تیم ملی:کسب مدال در ورزش موی تای سخت و ارزشمند است دماوند – ایرنا – سرمربی تیم ملی بزرگسالان موی تای جمهوری اسلامی ایران کسب مدال در ورزش رزمی موی تای را در سطح جهانی بسیار سخت و ارزشمند خواند.


ˈمرتضی علی پناهیˈ روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در محل اردوی تیم ملی در سالن ورزشی علی ابن ابیطالب(ع) شهر آبسرد، با بیان به برگزاری سومین اردوی تیم ملی موی تای برای شرکت در مسابقات 2014 مالزی گفت: ورزشکاران آسیب دیدگی ندارند و از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و اکثر آنان در مسابقات بین المللی حضور داشته و دارای مدال های طلا، نقره و برنز هستند.
وی افزود: مسابقات جهانی رزمی بسیار سنگین است و تیم ملی موی تای ایران در کلاس ˈ آ ˈ شرکت می کند که بالاترین سطح مسابقات است و بهترین قهرمانان کشورهای مختلف در این رشته حضور دارند و کسب مدال در این مسابقات بسیار سخت و ارزنده است.
علی پناهی چهل ساله دارای هشت عنوان بین المللی آسیایی و جهانی در موی تای و دیگر رشته های رزمی با حدود 20 سال سابقه فعالیت و چند دوره مربی گری گفت: با فشرده و سنگین شدن تمرینات که از حالت استقامت به سرعتی تبدیل می شود نیازمند تغذیه و پروتئین رسانی هر چه بهتر به ورزشکاران هستیم تا دچار افت و آسیب دیدگی عضلانی نشوند.
وی با بیان به رضایت از عملکرد ورزشکاران حاضر در اردو گفت: چند ورزشکار دعوتی دیگر داریم که در روزهای آینده به جمع اردو افزوده می شوند و تا آخر هفته نفرات نهایی برای اعزام به مسابقات مشخص خواهند شد.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان موی تای ایران افزود: اوزانی که داریم وزن های شلوغی است و در مسابقات جهانی ترافیک زیادی دارد برخی اوقات 60 شرکت کننده در این وزن هستند که مدال گرفتن در آن بسیاردشوار می شود، ولی با تجربه و شناختی که از ورزشکاران داریم با کمک خدا و غیرت ورزشکاران مطمئن هستیم که مانند مسابقات گذشته دست پر برمی گردیم.
علی پناهی با تشکر از مسولان کشور و شهرستان دماوند و شهر آبسرد گفت: ایران غنی از استعدادهای فراوان و جوان است، ولی بزرگترین مشکل ورزش کشور عدم تداوم حمایت از قهرمانان است که پس از زمان کوتاهی به فراموشی سپرده می شوند.
وی با گلایه از نبود سیستم استعدادیابی در ورزش کشور گفت: ورزشکاران برای حضور در مسابقاتی با این سنگینی نیازمند چندین اردوی تدارکاتی و آمادگی هستند و باید در چندین تورنمنت شرکت کنند تا با آمادگی کامل در مسابقات حضور یابند.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان موی تای ایران افزود: در مجموع در سیستم ورزش کشور بخصوص در رشته های رزمی ضعف وجود دارد در حالی که بیشترین مدال را ایران در رشته های رزمی و انفرادی می گیرد و در سیستم انفرادی بهتر عمل می کنند این رشته ورزشی قدیمی است و حدود سه هزار سال در تایلند قدمت دارد.
وی گفت: حدود 170 کشور در این رشته ورزشی عضو هستند و مسابقات جهانی با کیفیت بسیار بالایی برگزار می شود و کشورهای دیگر حدود سه هفته در محل برگزاری اردو دارند و خود را بحد آرمانی می رسانند، در حالی که این باشگاه در حد اردوی تیم ملی نیست و کمبودهای بسیاری دارد.
ˈمحمد پورصادقˈ مربی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2014 مالزی نیز که دارای پنج عنوان آسیایی و جهانی در رشته موی تای است، به ایرنا گفت: از 17 فروردین که تمرینات خود را در اردوی انتخابی آغاز کردیم 2 وعده درصبح و بعد از ظهر تمرین کرده ایم صبح ها آمادگی جسمانی و استقامتی و بعداز ظهرها کار تاکتیکی و مهارتی اجرا می شود.
وی افزود: نظم، انضباط و فضای بسیار خوبی در اردوی تیم ملی موی تای حاکم است، ورزشکاران با هم صمیمی هستند و زحمات زیادی از سوی حمدالله عبادتی و مهرداد یاراحمدی برای برگزاری این اردو صورت گرفته و راضی کننده است.
مربی تیم ملی موی تای گفت: در سنجش اولیه، ورزشکاران آمادگی لازم را نداشتند، ولی با تدابیری که اندیشیده شده و تلاش مربیان و سرمربی تیم و جلال معتمدی سرپرست اردو ورزشکاران هم اکنون به آمادگی نسبی رسیده اند.
وی با ابراز امیدواری برای کسب عناونین قهرمانی از سوی ورزشکاران افزود: ورزشکاران حاضر در اردو با تجربه و برخی سابقه قهرمانی و تعدادی عناوین جهانی و آسیایی دارند و این تیم در صورت حمایت مسوولان می تواند تیم موفقی باشد.
پورصادق از مسولان ورزش کشور خواست به دلیل بالابودن پتانسیل ورزش رزمی در کشور حمایت های مناسب تری از ورزش رزمی داشته باشند، زیرا در کسب مدال و عناوین بسیار حائز شرایط هستند.
اردوی تیم ملی بزرگسالان موی تای جمهوری اسلامی ایران با حضور 45 ورزشکار از استانهای کشور ازتاریخ هفدهم فروردین آغاز شده است و نفرات انتخابی بتدرج برگزیده می شوند.
دهم اردیبهشت تاریخ وزن کشی مسابقات جهانی 2014 موی تای در مالزی است که تیم ملی موی تای بزرگسالان ایران در 14 وزن حضور خواهد داشت.
در این اردوی هشت روزه ورزشکارانی از استانهای البرز، لرستان، اصفهان، تهران، یزد، مرکزی، خوزستان، گلستان، قزوین، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و کردستان حضور داشتند.
عطا فرحی از استان کردستان، غلامرضا کردعلیوند و محمد زمانی از استان لرستان، مرتضی عزتی از استان تهران و محمد پورصادق از استان البرز به عنوان مربی و نادر عقراوی به عنوان مربی بدنساز و تغذیه ورزشی، مرتضی علی پناهی سرمربی و جلال معتمدی به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.
ورزش موی تای با قدمتی 2500 ساله در تایلند است و ورزش ملی این کشور محسوب می شود که به صورت حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتور برگزار می شود.
این ورزش از سال 68 وارد ایران شد، در سال 71 شروع به فعالیت کرد، از سال 85 رسیمت یافته است و تاکنون به صورت آماتور زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون انجمن های ورزشی در قالب انجمن فعالیت دارد.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن