تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803022146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی انتخابی تیم ملی ˈموی تایˈ ایران در آبسرد آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برای شرکت در مسابقات جهانی مالزی؛ اردوی انتخابی تیم ملی ˈموی تایˈ ایران در آبسرد آغاز شد دماوند – ایرنا- اردوی هشت روزه انتخابی تیم ملی موی تای ایران از روز گذشته در شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند آغاز شد.


رییس هیات ورزش های رزمی شهرستان دماوند روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: اردوی انتخابی تیم ملی موی تای ایران با حضور 45 مبارز منتخب از سراسر کشور از روز یکشنبه در شهر آبسرد آغاز شده است.
مهرداد یاراحمدی افزود: این اردو از تاریخ 17 تا 25 فروردین 93 ادامه خواهد داشت و در پایان این مدت، 14 وزن اصلی از میان بهترین های موی تای ایران که در این اردو بسر می برند انتخاب می شوند تا برای شرکت در مسابقات جهانی موی تای 2014 مالزی، به این کشور اعزام شوند.
تنها نماینده رسمی موی تای حرفه ای ایران از فدراسیون جهانی موی تای حرفه ای تایلند (W.P.M.F) گفت: ورزشکاران هر روز پس از ورزشهای آمادگی صبحگاهی در بلوار شهر آبسرد، در دو نوبت صبح و عصرها به تمرین های آمادگی حرفه ای خود در سالن علی ابن ابیطالب (ع) شهر آبسرد مشغول هستند.
وی افزود: وزن کشی مسابقات موی تای قهرمانی جهان در کشور مالزی دهم اریبهشت ماه انجام خواهد شد و تا زمان آماده شدن مدارک سفر، ورزشکاران انتخاب شده در اردوی آمادگی در شهر آبسرد بسر می برند.
ورزش موی تای با قدمتی 2500 ساله در تایلند است و ورزش ملی این کشور محسوب می شود که به صورت حرفه ای، نیمه حرفه ای و آماتور برگزار می شود.
این ورزش از سال 68 وارد ایران شد، در سال 71 شروع به فعالیت کرد، از سال 85 رسیمت یافته است و تاکنون به صورت آماتور زیر نظر وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون انجمن های ورزشی در قالب انجمن فعالیت دارد.
یاراحمدی گفت: در قسمت آماتور تاکنون مدال های بسیاری کسب شده که از ارزش ویژه ای برای ایران اسلامی برخوردار بوده است، بطوری که در مسابقات کره ˈوحید شهبازیˈ با کسب مدال طلا باعث ارتقای چشمگیری ایران از رده 35 یا 36 به رده هشت شد که متاسفانه به دلیل عدم تمرینات و مسابقات بصورت حرفه ای در کشور، ورزشکاران بنام این رشته که مدال آور بوده اند هم اینک در کشورهایی چون تایلند، کره، هنگ کنگ و ... در رده حرفه ای مشغول به کار هستند.
رشته ورزشی موی تای فقط در 20 کشور دنیا نماینده دارد که تنها نماینده رسمی آن در ایران مهرداد یاراحمدی است.
یاراحمدی که حدود 32 سال در این رشته ورزشی مشغول فعالیت است، مسوولیت هایی چون عضو کمیته فنی انجمن موی تای، مسوول استعداد یابی و آموزش نونهالان و جوانان کشور، مسوول کمیته مربیان، مربی تیم ملی موی تای بزرگسالان، رییس کمیته مربیان کل کشور و ... را در پرونده کاری خود دارد.
در این اردوی هشت روزه ورزشکارانی از استانهای البرز، لرستان، اصفهان، تهران، یزد، مرکزی، خوزستان، گلستان، قزوین، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و کردستان حضور دارند.
عطا فرحی از استان کردستان، غلامرضا کردعلیوند و محمد زمانی از استان لرستان، مرتضی عزتی از استان تهران و محمد پورصادق از استان البرز به عنوان مربی در این اردو حضور دارند.
نادر عقراوی به عنوان مربی بدنساز و تغذیه ورزشی و جلال معتمدی به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.
تهرام/8128/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن