تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798656265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاري بيش از700 مرکز بهداشتي درماني با دفتر اسناد پزشکي تامين اجتماعي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۳:۵۰ب.ظ)
آزادي عنوان کرد: همکاري بيش از700 مرکز بهداشتي درماني با دفتر اسناد پزشکي تامين اجتماعي لرستان رئيس دفتر رسيدگي به اسناد پزشکي تامين اجتماعي لرستان گفت: دفتر اسناد پزشکي تامين اجتماعي لرستان در حال حاضر با 781 مرکز بهداشتي درماني اعم از دانشگاهي و خصوصي در سطح استان قرارداد دارد.
به گزارش خبرنگار موج،محمدرضا آزادي اظهار داشت:اين دفتر در حال حاضر با 781 مرکز بهداشتي درماني اعم از دانشگاهي و خصوصي در سطح استان قرارداد دارد.
وي افزود:از اين تعداد 20 بيمارستان دانشگاهي و خصوصي، 170 داروخانه، 117مرکز پاراکلينيک که شامل آزمايشگاه، سونوگرافي، راديولوژي، ام ار اي، سي‌تي‌اسکن، فيزيوتراپي و. . . در سطح استان طرف قرارداد ما هستند.
وي درادامه همچنين گفت:15درمانگاه خصوصي،10 مرکز بهداشتي، 447 پزشک فوق تخصص، متخصص، عمومي و دندانپزشک در اين زمينه با دفتر رسيدگي به اسناد پزشکي تأمين اجتماعي لرستان همکاري دارند.
وي درادامه تصريح کرد:سازمان تامين اجتماعي دومين توليد کننده و ارائه دهنده خدمات بهداشتي درماني به مردم در سطح کشور است که اين خدمات را به دو شيوه درمان مستقيم از طريق مراکز ملکي اعم از بيمارستان‌ها، دي کلينيک‌ها، پلي کلينيک‌ها و درمانگاه‌هاي متعلق به سازمان به بيمه شدگان ارائه مي‌کند.
وي درادامه اذعان داشت: خدمات سرپايي و بستري که هزينه آن جهت بيمه شدگان اجباري به صورت رايگان و براي مشاغل آزاد و بيمه‌شدگان اختياري با اخذ فرانشيز ارائه مي‌شود، يکي ديگر از خدمات درمان مستقيم است.
اين مسئول گفت: به منظور تکريم و جايگاه مستمري‌گيران و بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي 95درصد هزينه بستري به عهده سازمان است و اين‌گونه افراد تنها پنج درصد فرانشيز پرداخت مي‌کنند.
وي درادامه با اشاره به نظارت برعملکرد مراکز گفت:نظارت ما بر مراکز طرف قرارداد در ابتدا قبل از عقد قرارداد با بازديد اوليه از آن مرکز شروع مي شود سپس ارزيابي عملکرد خصوصاً در مورد پزشکان و موسسات داريم . پس از عقد قرارداد نيز نظارتمان در قالب بازرسي مستقيم که سالانه 4 مورد بازديد دوره اي و ممکن است بر حسب نياز افزايش داشته باشد و بازرسي غيرمستقيم يا نامحسوس مي باشد که بيشتر ارزيابي ما در اين قسمت سيستماتيک مي باشد، همچنين نظارت ما گاهي بر اساس شکايات و گزارشاتي است که از طرف شهروندان در اختيار ما قرار مي گيرد و يا نارضايتي از نحوه ارائه خدمت مرکز يا موسسه که منجر به بررسي و نظارت مي گردد
وي درادامه در خصوص تازه ترين برنامه سازمان تأمين اجتماعي براي دفاتر اسنادپزشکي گفت:سازمان تأمين اجتماعي در بخش درمان تمايل به ارائه خدمات بيشتر و با کيفيت بهتر را براي بيمه شدگان چه در درمان مستقيم و چه در درمان غيرمستقيم سرلوحه کار خود قرارداده است.
وي در ادامه گفت: از موارد ديگر در خصوص طرف هاي قرارداد، پرداخت به موقع و به روز مطالبات آنان مي باشد که اين امر تا به امروز محقق شده ، همچنين در آينده نزديک پذيرش، رسيدگي و پرداخت اسناد خدمات بستري مراکز طرف قرارداد ،حتي خسارت متفرقه بصورت کامل مکانيزه مي شود.
وي اضافه کرد:از برنامه هاي ديگر سازمان استقرار بودجه ريزي عملياتي به جاي بودجه ريزي سنتي در دفاتر اسنادپزشکي مي باشد که دفتر رسيدگي به اسناد پزشکي استان لرستان به عنوان پايلوت قرار گرفته و مراحل ابتدايي آن طي شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن