تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820745634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش باغبان لاله ها در منطقه10 تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) صورت مي گيرد؛ برگزاري همايش باغبان لاله ها در منطقه10 تهران به مناسبت فرا رسيدن ولادت باسعادت دخت نبي مکرم اسلام حضرت زهراي اطهر (س) و تجليل از مقام شامخ مادر و روز زن و با هدف تجليل و تکريم مادران و همسران شهداي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس همايش باغبان لاله ها در مجتمع فرهنگي شهيد حبيب غني پور برگزار مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد جواد حسيني معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 10 با بيان مطلب فوق گفت: مادران و همسران شهدا ذخاير ارزشمندي براي تداوم راه شهيدان و نظام و نماد ايثار، از خود گذشتگي و سمبل فداکاري هستند آنان با تاسي به حضرت فاطمه زهرا (س) در دامان پاک و مطهر خود مرداني را تربيت کردند که جهاد و ايثار و شهادت را معنا کردند.
وي با بيان اين که سهم مادران و همسران شهدا در حفظ انقلاب و دفاع مقدس چنان از جايگاه رفيعي برخوردار است که اگر ايثار و فداکاري اين عزيزان نبود امروز شاهد اين عظمت براي کشور نبوديم افزود: مادران و همسران شهدا با از خود گذشتگي و ايثار، فرزندان و همسران خود را، تا سر حد شهادت همراهي کردند که با ايثار و از خود گذشتگي انقلاب اسلامي ايران به رشد و بالندگي رسيد.
حسيني با اشاره به اين که همايش باغبان لاله ها در روز يکشنبه مورخ 31 فروردين در مجتمع فرهنگي شهيد حبيب غني پور برگزار مي شود خاطر نشان کرد: در اين همايش برنامه‌هاي متنوعي متناسب با فضاي همايش در نظر گرفته شده است و 300 خانواده شهيد در اين برنامه حضور دارند و ما با افتخار ميزبان باغبان لاله هاي انقلاب خواهيم بود.
به گفته وي، تعدادي از مادران شهدا نيز در اين مراسم خاطراتي را از شهداي خود نقل خواهند کرد، همچنين تقدير از برخي از همسران و مادران شهدا از جمله برنامه‌هاي اين مراسم است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن