تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821017800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاس تئوری مربیگری ایروبیک در فیروزکوه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

به همت اداره ورزش و جوانان؛ کلاس تئوری مربیگری ایروبیک در فیروزکوه برگزار می شود فیروزکوه- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه از برگزاری دوره تئوری مربیگری ایروبیک در شهرستان خبر داد.


ˈکاظم شادمهرˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارکرد: این دوره آموزشی از 31 فررودین ماه به مدت یک هفته به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار می شود.
وی گفت: دوره آموزشی عملی این رشته بانشاط ورزشی شهریور ماه گذشته با حضور ˈزهرا اسفندیارˈ مدرس فدراسیون ژیمناستیک برگزار شده بود و این دوره تئوری در حقیقت مکمل آن است.
شادمهر افزود: در این دوره آموزشی یک هفته‏ای که به همت انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان فیروزکوه برگزار می شود، 25 نفر از ورزشکاران و مربیان فعال در این رشته حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: ˈمهدی ارجمندیˈ، ˈفتانه خلیلیˈ، ˈرقیه خلیل ارجمندیˈ و ˈرویا ملاجعفریˈ که همگی دارای مدرک تحصیلی در رشته تربیت بدنی هستند، مدرسان این دوره خواهند بود.
این مقام مسؤول تصریح کرد: پذیرفته‏شدگان در آزمون‏ها که حد نصاب و نمره لازم را کسب کنند، کارت مربی‏گری درجه سه ایروبیک دریافت خواهند کرد.
تعداد زیادی از بانوان فیروزکوهی در باشگاه‏های دولتی و خصوصی ˈحضرت ولی‏عصر (عج)ˈ، ˈمهرآراˈ، ˈهیربد جوانˈ، ˈذوالفقارˈ و ˈالبرزˈ به فعالیت در این رشته ورزشی مشغول هستند.
انجمن آمادگی جسمانی شهرستان فیروزکوه زیر نظر هیأت ورزش‏های همگانی این شهرستان اداره می‏شود.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن