تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهای پس از انقلاب ناشی از تفکر و مدیریت جهادی بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستاوردهای پس از انقلاب ناشی از تفکر و مدیریت جهادی بوده است سنندج - ایرنا- نماینده سابق مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، موفقیت های بدست آمده پس از انقلاب در کشور را ناشی از تفکر جهادی و سبک مدیریت جهادی دانست.


اقبال محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فعالیت بر اساس سبک مدیریت جهادی می تواند راهکار بسیار مناسبی برای رفع مشکلات کشور باشد.
وی با اشاره به اینکه سبک مدیریت جهادی در کشور ما به خوبی نتیجه داده است، افزود: این شیوه مدیریتی در دوران هشت سال دفاع مقدس توانست پیروزی را از آن رزمندگان اسلام کند و در دوران سازندگی نیز منجر به توسعه و آبادانی کشور شد و از این رو راهکار اصلی برای برون رفت از مشکلات کنونی، استفاده از این سبک مدیریتی است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: این نامگذاری نشان از اهمیت دو مقوله اقتصاد و فرهنگ از نگاه رهبر معظم انقلاب و همچنین استفاده از سبک مدیریت جهادی برای تقویت این دو بخش دارد.
وی با اشاره به اینکه مسوولان باید بسترهای لازم را برای تحقق شعار سال فراهم کنند، گفت: تحقق این مساله بدون مشارکت فعال مردم امکانپذیر نیست و از این رو مسوولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق این مساله فراهم نمایند.
نماینده سابق مجلس، عزم ملی ملت ایران برای کمک به مسوولان را در دوران پس از انقلاب عزمی راسخ دانست و گفت: مسوولان هرگاه به مردم روی آورده اند جواب نه نشنیده اند و از این رو برای تحقق شعار سال نیز باید از اراده مردم استفاده کرد.
وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اقتصاد کشور به دلیل مشکلات کنونی حاکم بر اقتصاد جهانی و همچنین تحریم های ظالمانه غرب نیاز به تقویت و درمان دارد و از این رو باید با تلاش مسوولان و مردم، اقتصاد کشور را از وضعیت فعلی نجات داد.
محمدی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: کشور ما از ظرفیت ها و استعداد های زیادی در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی برخوردار است و از این رو باید با استفاده از توان مردم برای رساندن اقتصاد کشور به جایگاه اصلی خود تلاش کنیم.
عضو سابق کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی همچنین بر فرهنگ سازی لازم در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: این سیاست ها باید از طریق رسانه ها به درستی تبیین شود تا اقشار مختلف مردم در جریان موضوع قرار گیرند.
محمدی همچنین به حوزه فرهنگ نیز به عنوان یکی از حوزه های بسیار مهم اشاره کرد و افزود: هجمه فرهنگی دشمنان برای نابودن کردن فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی شدید است و از این رو مقاومت فرهنگی در جهت خنثی کردن توطئه های دشمنان در این حوزه نیاز است.
وی فرهنگ اسلامی ایرانی را اصیل ترین فرهنگ دنیا دانست و افزود: برای تقویت هرچه بهتر و بیشتر این فرهنگ نیاز به کار و تلاش مضاعف داریم.
وی از مسوولان خواست با تلاش مضاعف و استفاده از تمام ظرفیت ها در راستای تحقق شعار سال بکوشند و از ظرفیت های مردم نیز در این راه بهره بگیرند.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن