تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات 25 ميليارد ريالي به مددجويان ماهنشاني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان صفوی اعلام کرد:
ارائه خدمات 25 ميليارد ريالي به مددجويان ماهنشاني
زنجان -خبرگزاری مهر: مدير کميته امداد شهرستان ماهنشان، از ارائه خدمات 25 ميليارد ريالي به مددجويان ماهنشاني طي سال گذشته خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، ذبيح‌الله غفاري افزود: با رويکرد جديدي که در کميته امداد اتخاذ شده، خدمات به صورت هدفمند به مددجويان ارائه مي‌شود.

وي با اشاره به اينکه خدمات هدفمند با نيازسنجي مددجويان به آنها ارائه مي‌شود اظهار داشت: هدف از ارائه خدمات هدفمند توانمندسازي، خودکفايي و کاهش وابستگي مددجويان به امداد است.

مدير کميته امداد شهرستان ماهنشان، با اشاره به برخي از خدمات ارائه شده به مددجويان اين نهاد تصريح کرد: طي سال گذشته بيش از 35 سرفصل خدماتي در حمايت از جامعه هدف اين نهاد ارائه شد.

غفاری با اشاره به اينکه در حال حاضر در قالب طرح مددجويي 549 خانوار با جمعيت يک هزار و 262 خانوار زيرپوشش اين نهاد هستند گفت:طي سال گذشته 3 ميليارد و 267 ميليون ريال کمک معيشت به اين گروه از مددجويان پرداخت شد.

وی، همچنين با اشاره به حمايت از 932 خانوار در قالب طرح شهيد رجايي با جمعيت يک هزار و 684 مددجو گفت: طي سال گذشته 5 ميليارد و 300 ميليون ريال کمک معيشت به مددجوياني که در قالب طرح شهيد رجايي زيرپوشش کميته امداد ماهنشان هستند، کمک معيشت پرداخت شد.

مدير کميته امداد شهرستان ماهنشان، همچنين با اشاره به پرداخت 57 فقره وام از محل منابع بانکي گفت: براي پرداخت وام‌هاي مذکور 4 ميليارد و 120 ميليون ريال اعتبار هزينه شد. توزیع بسته‌هاي فرهنگی در مدارس هم‌جوار خطوط لوله نفت شرکت خطوط لوله و نفت مخابرات منطقه شمال‌غرب، اقدام به توزیع بسته‌های فرهنگی بین دانش‌آموزان مدارس واقع در مسیر خطوط لوله کرد.

سید مهدی صفوی گفت: بیش از چهار هزار بسته فرهنگی شامل کتابچه راهنمای کشاورزان و دفترچه تکلیف ویژه دانش‌آموزان با عنوان "همیاران طلایی" بین دانش‌آموزان مدارسی که در مسیر خط لوله قرار دارند، توزیع شد.

 وی فرهنگ‌سازی و آشنا کردن هم‌جواران خطوط لوله با موضوعاتي نظير رعایت حریم خطوط لوله، جلوگیری از حوادث غیرمترقبه در مسير خط و حفظ و پایداری خطوط را از مهم‌ترین اهداف توزیع این بسته‌های فرهنگی عنوان کرد.

صفوی تاکید کرد: با توزیع بسته‌های آموزشی همیاران طلایی که در هر صفحه از آن، پیام‌ها و جملاتی درباره رعایت حریم خطوط لوله نفت و خطرات ناشی از عدم رعایت آن درج شده است، آگاهی دانش‌آموزان افزایش یافته و آن‌ها نیز به نوبه خود این اطلاعات را به سایر اعضای خانواده منتقل می‌کنند.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۰:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن