تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 6 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802186575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی پدران ایرانی قدرت تعامل با دختر و همسر خود را ندارند!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
برخی پدران ایرانی قدرت تعامل با دختر و همسر خود را ندارند! دختران در آینده مسئولیت چشمه خورشید محبت را بر عهده دارند و بنابراین باید آنها چشمه جوشان مهرورزی برای خانواده باشند و زنها به دلیل احساساتی که دارند در مقابل این امر احساس مسئولیت می کنند.

 مریم حاج عبدالباقی صبح یکشنبه در نشست “موارد مغفول مانده در حوزه دختران” که در فرهنگسرای ولاء در شهرری برگزار شد، افزود: یکی از ضروریات در تربیت فرزند این است که مادر با زبان کودکانه با فرزند خود صحبت می کند و با مهربانی و عطوفت در مقابل خواسته های آنها می ایستد.
وی بیان داشت: مادر برای تربیت فرزند خود باید برای او نقش بازی کندو با مهربانی با او برخورد می کند و این امر مهمی است به طوری که اگر این تربیت در هفت سال اول به دست مردان بود فرزندان بسیار آسیب می دیدند.
حاج عبدالباقی ادامه داد: ما باید زبان خود را در بسیاری از مکانها کنترل کرده و حقیقت را در بسیاری از زمانها بازگو نکنیم و مادران می توانند در مقابل فرزندان خود از این روش استفاده کرده و این خصوصیت در تربیت بسیار مؤثر بوده و زمانی یک زن موفق تر خواهد بود که قدرت نقش بازی کردن او دیده شده و بتواند آن را مدیریت کند و به کار اندازد.
سرپرست دفتر فرهنگ اسلامی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: قوه نقش بازی کردن نباید برای منافع نفسانی زن به حرکت افتد، بلکه باید برای مصلحت خانواده و جامعه به حرکت افتد که این امر بسیار مؤثر و مفید است.
باید دختر و پسر هر کدام در کانالی جداگانه قرار گیرند
وی اضافه کرد: در سیستم آموزش و پرورش همسانی بسیاری در برخورد با دختر و پسر وجود دارد در صورتی که آنها با یکدیگر تفاوتهایی دارند که باید دیده شود و هر کدام در کانالی جداگانه قرار گیرند.
این حافظ کل قرآن در خصوص افزایش آگاهی دختران گفت: قدرت سیاستمداری و نقشه کشی را باید از دوره نوجوانی به دختران خود آموزش دهیم؛ دختر در زیور و زینت بار می آید و در زیور و زینت نشر و نما پیدا می کند، این به این معنی است که دختر به زرق و برق کششی آشکار و بیشتر از مرد دارد که این به دلیل تلطیف فضای زندگی است، مشاهده می کنیم که در خانه ای که زن باشد فضایی زیبا و لطیف تر در خانه ایجاد خواهد شد.
وی افزود: اگر ویژگی دختران در جای خود مورد استفاده قرار نگیرد و به جای محیط خانواده در بیرون از خانه از آن استفاده کند، سبب ایجاد مشکلاتی خواهد شد، هر کس که بخواهد زیاد محبت کند باید زیاد محبت نیز ببیند و سفارش شده که در منزل به فرزندان به خصوصً دختران بسیار محبت کنید و اگر می خواهید هدیه ای دهید اول به دختر داده و با دختر با ملاطفت بیشتری رفتار کنید.
دختران باید چشمه جوشان مهرورزی برای خانواده باشند
حاج عبدالباقی عنوان کرد: دختران در آینده مسئولیت چشمه خورشید محبت را بر عهده دارند و بنابراین باید آنها چشمه جوشان مهرورزی برای خانواده باشند و زنها به دلیل احساساتی که دارند در مقابل این امر احساس مسئولیت می کنند.
وی ادامه داد: برخی پدران ایرانی قدرت تعامل با دختر و همسر را ندارند و نمی دانند چگونه باید لطافت زن را دیده و با او رفتار کنند، اما در زندگی زنان موفق، پدران آنها نقش پررنگی ایفا کرده اند، مانند شهیدان که برای دخترانشان مطالبی پر رنگ و پر محبت نوشته اند در نتیجه این دختران موفق ترند.
حاج عبدالباقی اظهار داشت: محبت زیاد از جانب مادران سبب می شود که بچه های آنها هرگز نتوانند ازدواج کنند و یا ازدواج خوبی نداشته باشند، هرگز نمی توانند بگذارند بچه هایشان از خودشان جدا شوند و هنگام دیدن کسی در کنار فرزندانشان او را رقیبی برای خود به حساب می آورند و توان دیدن او را ندارند.
وی در خصوص احساسات دختران گفت: بسیاری از افرادی که گرفتار رابطه های ناخواسته در دوران نوجوانی می شوند همه نتیجه دلسوزی آنها نسبت به افراد جامعه بوده است.مجله طعم زندگی

دوشنبه 25 فروردین 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن