تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820911146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری 3 شرور و کشف 700 کیلو مواد افیونی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگیری 3 شرور و کشف 700 کیلو مواد افیونی تهران- ایرنا- فرمانده انتظامی کرمان از درگیری مسلحانه با اشرار مسلح ، دستگیری 3 شرور و کشف 700 کیلو گرم مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس امنیت استان خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار ˈحسین چناریانˈ گفت: در ادامه تلاش ها و مبارزه جدی همکاران ما در پلیس های تخصصی با سوداگران مرگ ، عملیات ضربتی پلیس امنیت استان شب گذشته به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: یک کاروان خودرویی از اشرار پس از بارگیری و حمل محموله بزرگ مواد مخدر از شرق و انتقال آن به کشور وارد حوزه استحفاظی استان کرمان شد که ماموران پلیس امنیت با ردگیری دقیق و تعقیب و مراقبت ، طی یک درگیری مسلحانه موفق شدند سوداگران مرگ را در منطقه راین به سمت بردسیر زمین گیر کنند.
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در این عملیات 3 شرور دستگیر ، 4 دستگاه خودروی تیز رو از جمله دو دستگاه زانتیا از آنان توقیف و 700 کیلو گرم تریاک و حشیش از این کاروان کشف شد.
به گفته سردار چناریان، این باند باقی مانده یکی از کاروان های اشرار بود که چندی پیش سرکرده و تعدادی از اعضای آن دستگیر شده بودند و با این عملیات مابقی اعضای آن نیز به دام افتادند .
اجتمام(1)9105**1436
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن