تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آدم‌ربای حرفه‌ای خرمشهر دستگیر شد/نوجوان ربوده شده از ضرب و جرح وحشیانه می‌گوید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر خبر داد:
آدم‌ربای حرفه‌ای خرمشهر دستگیر شد/نوجوان ربوده شده از ضرب و جرح وحشیانه می‌گوید
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر از دستگیری یک آدم‌ربا در خرمشهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، علیرضا باوی درباره این پرونده اظهار داشت: این پرونده با تماس تلفنی یک شهروند با پلیس 110 مبنی بر ربایش فرزندش و طی تحقیقات اولیه منجر به یافتن نوجوان 17 ساله ربوده شده آغاز شد.
 
وی ادامه داد: پس از یافتن نوجوان و انتقال آن به بیمارستان طی تحقیقات مشخص شد که رباینده قربانی را به بهانه کمک در حمل بشکه آب و با تهدید توسط سلاح سرد به حومه شهر منتقل کرده و در پی تماس تلفنی با پدر نوجوان و دریافت پاسخ منفی در باب پرداخت وجه نقد اقدام به ضرب و جرح وحشیانه این نوجوان کرده است.
 
دادستان خرمشهر به دو فقره آدم‌ربایی دیگر توسط این متهم اشاره و عنوان کرد: پس از وقوع دو حادثه مشابه و اظهار شکایت و با چهره نگاری‌های صورت گرفته، متهم توسط نیروی انتظامی شناسایی شد.
 
وی افزود: با شناسایی متهم و به علت اهمیت فوق‌العاده موضوع با نظارت دادستان، اکیپی از کلیه واحدهای انتظامی خرمشهر تشکیل و با تلاش شبانه‌روزی و اطلاعاتی؛ محل مخفیگاه متهم شناسایی شد.
 
باوی به جزئیات دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: پس از شناسایی محل مخفیگاه متهم بلافاصله نیروهای انتظامی به محل اعزام شدند که متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز در نهایت متهم دستگیر شد.
 
دادستان از اعتراف صریح متهم خبر داد و تصریح کرد: پس از اعزام متهم به دادسرا و اعتراف صریح او به نحوه ارتکاب جرم، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن