تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820781651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت خارجه افغانستان ناپدیدشدن یک عضو ارشد طالبان را تایید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزارت خارجه افغانستان ناپدیدشدن یک عضو ارشد طالبان را تایید کرد کابل - ایرنا - سخنگوی وزارت خارجه افغانستان روز دوشنبه ناپدید شدن ˈمعتصم آغاجانˈ یک عضو بلندپایه طالبان در امارات متحده عربی را تایید کرد.


به گزارش ایرنا، ˈشکیب مستغنیˈ دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در کابل گفت: دولت افغانستان اطلاع یافته که ˈمعتصم آغاجانˈ یکی از اعضای ارشد طالبان که برای برقراری صلح میان گروه طالبان و دولت این کشور تلاش می کرد طی روزهای اخیر در قطر ناپدید شده است.
مستغنی گفت: دولت افغانستان از هویت و اهداف ربایندگان ˈمعتصم آغاجانˈ اطلاعی ندارد و وزارت خارجه این کشور تماس هایی با دولت قطر برای شناسایی آدم ربایان برقرار کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه افغانستان نقش آغاجان را در برقرای صلح میان دولت این کشور و گروه طالبان مهم دانست.
مستغنی اظهارات اخیر ˈخواجه محمد آصفˈ وزیر انرژی و آب پاکستان مبنی بر اینکه دولت افغانستان نارضایتی خود را برای احداث سد نیروگاهی داسو در خاک پاکستان پس گرفته است؛ رد کرد.
وی گفت: دولت افغانستان چگونگی تاثیرات منفی احداث سد را تحت مطالعه و بررسی قرار داده و تاکنون در این مورد اظهارنظری نکرده است.
گفته می شود آب سد نیروگاهی داسو در استان خیبرپختونخواه پاکستان از استان کنر افغانستان تامین می شود و بانک آسیایی مشارکت در ساخت پروژه را تقبل نموده و از دولت افغانستان خواستار اطلاعات شده بود که مقامات افغان با ساخت این پروژه مخالفت کردند.
آساق پ**ع.ن**1392
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن