تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820964293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانيولي: مسائل رواني بيشترين تاثير را داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بانيولي: مسائل رواني بيشترين تاثير را داشت
سرمربي تيم واليبال متين ورامين پس از صعود تيمش به نيمه‌نهايي مسابقات قهرماني باشگاه‌هاي آسيا گفت: مسائل رواني بيشترين تاثير را در بازي ما داشت و تيمي کاپ مسابقات را بالاي سر مي‌برد که ذهن آماده‌تري داشته باشد.

دانيل بانيولي پس از صعود متين به نيمه‌نهايي مسابقات واليبال قهرماني باشگاه‌هاي آسيا اظهار کرد: شاهد يک بازي نرمال در سطح بين المللي بوديم. بازيکنانم شروع خوبي داشتند اما بعد از واگذاري يک ست خيلي عصبي بازي کرديم. مسائل رواني بيشترين تاثير را در بازي ما گذاشت. اما حالا خيلي خوشحال هستيم که با اين پيروزي به نيمه‌نهايي راه يافتيم. اميدوارم که مصدوميت فياضي جدي نباشد. او بازيکن خوبي است و در دريافت و حمله توانايي زيادي دارد.

به گزارش ايسنا، وي افزود: ما در ست چهارم بازي به مراتب بهتري را انجام داديم. اما به دليل مصدوميت فياضي در ست سوم و چهارم نتوانستيم همه برنامه‌هاي خود را پياده کنيم. به ويژه در حمله دچار مشکل شديم. پاسور اول تيم ما هم به دليل بيماري نتوانست در اين بازي به ميدان برود. همه اين موارد موجب شد که يک بازي سخت برابر چين تايپه داشته باشيم.

سرمربي تيم واليبال متين ورامين خاطرنشان کرد: ما در مرحله نيمه‌نهايي بازي خيلي خيلي سخت تري پيش رو خواهيم داشت. چند تيم مدعي که از ابتدا براي گرفتن کاپ اين مسابقات تمرين مي‌کردند، در نيمه نهايي با هم بازي مي کنند. هر تيمي که از نظر ذهني و آمادگي بدني شرايط بهتري داشته باشد مي تواند کاپ را بالاي سر ببرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/25 14:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن