تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799951493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحشتناک ترین زن دنیا تا ناپدری شکنجه گر


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وحشتناک ترین زن دنیا تا ناپدری شکنجه گر


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۵ فروردین ۱۳۹۳.اعتراض با سر خانم مرکل!/دختری در شکنجه‌گاه یک پزشک/دروازه دولت در عصر قاجار/تبلیغ عجیب برای فروش عسل/مارماهی غول پیکر/نماز شکر علی دایی/صحافی کتاب با پوست انسان! اعتراض با سر خانم مرکل!

اعتراض با سر خانم مرکل!

فعالان حامی محیط زیست، قبل از تظاهرات علیه اصلاحات قانون منابع انرژی تجدیدپذیر در برلین، در حال حمل مجسمه‌ای بزرگ از سر "آنگلا مرکل"، صدراعظم آلمان هستند.
بیشتر...

دختری در شکنجه‌گاه یک پزشک

دختری در شکنجه‌گاه یک پزشک

متخصص برجسته و مشهور اطفال در امریکا به اتهام شکنجه وحشیانه دخترخوانده‌اش به سه سال زندان محکوم شد.این پزشک 60 ساله به‌نام «ملوین مورس» که سال‌ها با درمان بیماری‌های خاص کودکان و نگارش کتاب‌های مختلف علمی شهرت زیادی در سراسر امریکا پیدا کرده بود پس از بازنشستگی وقت آزاد خود را به شکنجه دخترخوانده 11 ساله‌اش می‌گذراند. این مرد دیوانه دختر نوجوان را به خوراندن بیش از حد غذا و ساعت‌ها ایستادن روی دو پا در شرایط عذاب آور وادار می‌کرد و از همه دردناک‌تر، با ریختن آب به‌صورت چکه‌‌چکه بر سرش او را شکنجه می‌کرد.این دختر نوجوان که پس از فرار از شکنجه‌گاه ناپدری‌اش چندین ماه در خانه یکی از دوستانش به‌سر می‌برد، در دادگاه با بیان جزییات شکنجه‌های ناپدری بویژه احساس خفگی‌اش در زیر آب حاضران را شوک زده کرد.
دختری در شکنجه‌گاه یک پزشک
شکنجه با ریختن آب روی سر فرد که مطرود‌ترین نوع شکنجه نظامی به‌شمار می‌رود در شرایطی صورت می‌گیرد که شکنجه‌گر با بستن دست و پای قربانی، صورتش را با لباس می‌پوشاند و به تدریج آب روی سر و صورت او می‌ریزد. این شرایط باعث می‌شود شکنجه شونده احساس غرق شدگی در آب و خفگی مقطعی پیدا کند.
به‌ گفته دختر نوجوان در تمامی لحظات این شکنجه‌ها، مادرش نیز در خانه حاضر بود ولی جرأت نجات او را نداشت. دادگاه پس از شنیدن اظهارات این دختر بچه، ناپدری او را به سه سال زندان محکوم کرد.
بیشتر...

دروازه دولت در عصر قاجار

دروازه دولت در عصر قاجار

بیشتر...

ساخت آئینه ای که از شما عکس می گیرد

ساخت آئینه ای که از شما عکس می گیرد

ساخت آئینه ای که از شما عکس می گیرد

 این روزها که بازار عکس گرفتن از خود با استفاده از تلفن هوشمند (سلفی) پر رونق شده است، مبتکران آینه ای عرضه کرده اند که کیفیت عکسبرداری از خود را بهبود می بخشد.
 این آینه به گونه ای طراحی شده است که وقتی جلوی آن ایستاده و لبخند می زنید از شما عکس می گیرد.یک شرکت دیجیتالی آمریکایی به نام iStrategyLabs این آینه نوآورانه را ساخته است.آنها این آینه را به عنوان سرگرمی و راه آسانی برای عکسبرداری از خود ارائه کرده اند. به طور معمول وقتی کسی می خواهد از خودش عکس بگیرد باید دستش را دور از بدن نگه دارد اما با این آینه می توان با خیال راحت ژست گرفت و لبخند زد.آنها پشت یک آینه معمولی، یک وب کم و لامپ های LED تعبیه کرده و از نرم افزارهای تشخیص چهره برای تشخیص لبخند فرد استفاده کرده اند.وقتی فرد جلوی آینه می ایستد لامپ های LED روشن شده و پس از گرفتن عکس، نرم افزار به کار رفته در آینه، تصویر را به تلفن همراه فرد ارسال می کند.
در این آینه حسگرهایی نصب شده که آماده بودن فرد برای عکس گرفتن را با رصد لبخند او تشخیص می دهد.
بیشتر...

تبلیغ عجیب برای فروش عسل

تبلیغ عجیب برای فروش عسل

 " شی بینگ" 34 ساله که یک پرورش دهنده زنبور عسل در شهر چونگ گینگ در جنوب غربی چین است، برای جلب مشتری کاری کرد که بیش از 460 هزار زنبور بدن او را بپوشانند که این تعداد زنبور وزنی بیش از 45 کیلو دارد. بینگ اعتراف کرده است که با این اقدام رکودی را در سطح جهان به دست نیاورده، اما مدعی شده است که به دلیل مقابله با زنبور عسل بدون پیراهن، رکود زده است. وی گفته است که برای جذب زنبورها به خود، ملکه زنبور عسل را در قفسی کوچک به بدنش چسبانده است.
بیشتر...

مارماهی غول پیکر

مارماهی غول پیکر

بیشتر...

نماز شکر علی دایی لحظاتی پس از کسب سهمیه آسیا

نماز شکر علی دایی لحظاتی پس از کسب سهمیه آسیا

علی دایی که اعتقادات مذهبی‌اش را حتی در کنار زمین بروز می‌دهد، لحظاتی پس از کسب سهمیه آسیایی سجده شکر به جای آورد.
بیشتر...

کشف جسد ۷ نوزاد در خانه یک زن

جسد هفت نوزاد که طی یک دوره ده ساله به دست مادرشان کشته شدند، در خانه ای واقع در شهر پلزنت گروو Pleasant Grove در ایالت یوتا در غرب آمریکا پیدا شد. این زن 39 ساله روز یکشنبه به اتهام قتل دستگیر شد و تحت بازداشت موقت قرار گرفت.پلیس پلزنت گروو در بیانیه‌ای اعلام کرد این کشف هولناک پس از تماسی که با پلیس در این ارتباط گرفته شد، صورت گرفت.پلیس با رسیدن به محل در طبقه اول ساختمان جسد نخستین نوزاد را پیدا کرد.مأموران پلیس که حکم بازرسی داشتند، همه خانه را بازرسی کردند و در آنجا جسد شش نوزاد دیگر را که در جعبه‌های جداگانه گذاشته شده بود،کشف کردند. به نوشته روزنامه محلی سالت لیک تریبیون، این جعبه‌ها نیز در کارتن‌هایی قرار داده شده بودند.پلیس اعلام کرد مگان هانتسمن، مادر این نوزادان که مطبوعات محلی نام وی را فاش کردند، این نوزادان را در یک دوره ده ساله به دنیا آورده و مدتی بعد از تولد آنها را به قتل رسانده است. شخصی که با پلیس تماس گرفته بود، شوهر سابق این زن بود.سه دختر این زن که 13، 18 و 20 سال دارند در این خانه با او زندگی می کردند.
بیشتر...

صحافی کتاب با پوست انسان!

صحافی کتاب با پوست انسان!

صحافی کتاب با پوست انسان!

ما تا به حال تصور می‌کردیم که در قرن‌های گذشته تنها از کاغذ، پوست و چرم حیوانات برای صحافی کتاب‌ها استفاده می‌شد، اما جالب است بدانید که در اروپا، آسیا و آمریکا در قرن‌های 17 تا 19 گاهی از پوست انسان برای صحافی کتاب‌ها استفاده می‌شد.آن زمان حتی بعضی از افراد برای اینکه یادگاری از آنها به جا بماند، وصیت می‌کردند که از پوست آنها برای صحافی کتاب‌ها استفاده شود. در مورد محکومان هم گاهی از پوست آنها برای صحافی اعترافاتشان استفاده می‌شد! روی این کتاب‌ها به وضوح مجاری فولیکیول‌های پوست مشخص است.
بیشتر...

وحشتناک ترین زن دنیا

وحشتناک ترین زن دنیا

وحشتناک ترین زن دنیا

 دنیس انر در ۲۷ آگوست ۱۹۵۸ در میشیگان امریکا به دنیا آمد. او در کودکی علاقه زیادی به گربه داشت و زمانی که به سن نوجوانی و جوانی رسید علاقه شدیدی به ببر پیدا کرد. او هم اکنون ۵۲ سال دارد اما چهره عجیب و وحشتناکی پیدا کرده است چرا که در سال های گذشته دست به تغییر چهره خود زده و با جراحی های زیاد و سنگین چهره خود را کاملا شبیه یک ببر کرده است. هم اکنون او به عنوان یکی از زشت ترین زنان جهان شناخته می شود و هزاران دلار صرف تغییر چهره خود کرده است.
بیشتر...
 


دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن