تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايرامي: شايد از گسترش فولاد جدا شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بايرامي: شايد از گسترش فولاد جدا شوم
مهاجم اردبيلي تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز اعتقاد دارد براي او زود است که در تيم‌هايي چون استقلال و پرسپوليس بازي کند.

مهرداد بايرامي ابتدا در مورد وضعيتش براي فصل آينده گفت: بازي‌ها تازه تمام شده است و من هنوز تصميمي نگرفته‌ام. راستش را بخواهيد نمي‌‌دانم در گسترش فولاد بمانم يا اينکه جدا شوم. البته من اينجا را دوست دارم و اگر شرايط مهيا باشد تمايل دارم که فصل آينده هم در گسترش بازي کنم. حالا بايد ديد ديدگاه مسئولان باشگاه و هدف آنها براي فصل بعد چيست.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که «آيا دوست نداري در تيم قوي‌تري بازي کني؟»، تاکيد کرد: اگر پيشنهادي به من برسد که از لحاظ پيشرفت فوتبال به سودم باشد، قطعاً روي آن فکر خواهم کرد و شايد از گسترش جدا شوم. مطمئناً بازي در تيم‌هاي قوي‌تر و مطرح‌تر مي‌‌تواند براي من خوب باشد ولي خودم معتقدم حضور در تيم‌هايي مانند استقلال و پرسپوليس برايم زود است و بايد همچنان تجربيات بيشتري کسب کنم.

مهاجم گسترش فولاد تبريز که انتظار داشت به اردوي تيم ملي‌ دعوت شود در مورد عدم حضورش در فهرست کارلوس کي‌روش افزود: من يک بازيکن جوان هستم و امسال اولين سالي بود که در ليگ برتر بازي کردم. در فصلي که گذشت 12 گل زدم و 7 پاس گل دادم و جزو 45 بازيکن تيم ملي‌ بودم. دليلي ندارد که نااميد باشم و مطمئن باشيد در آينده به تيم ملي‌ دعوت خواهم شد. اميدوارم ايران هم در جام جهاني نتايج خوبي بگيرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/25 10:38





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن