تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818781323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قبل از دیدار با تراکتورسازی؛ اعضای هیات مدیره الاتحاد عربستان برکنار شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قبل از دیدار با تراکتورسازی؛ اعضای هیات مدیره الاتحاد عربستان برکنار شدند گناوه- ایرنا - مسئولان ورزش عربستان در یک اقدام غیر منتظره و در آستانه دیدار الاتحاد این کشور با تراکتور سازی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، هیات مدیره باشگاه الاتحاد را منحل و کادر اداری این باشگاه را از سمتشان برکنار کردند.


به گزارش ایرنا، این تصمیم بنا به فرمان نواف بن فیصل رییس کل تشکیلات ورزش و جوانان عربستان اتخاذ شده که در این میان تنها ˈابراهیم بلویˈ رییس باشگاه تا زمان برگزاری انتخابات آتی درسمتش ابقا شده است.
بنا به اعلامیه اداره کل ورزش و جوانان عربستان سعودی، دلیل ابقا شدن رییس دست نداشتن وی در تخلفات مالی و درگیری های سه ماه اخیر باشگاه عنوان شده و برکناری دیگر اعضا هیات مدیره و کادر اداری باشگاه، ناتوانی آنان در اداره مطلوب امور باشگاه و دخالت در تخلفات مالی و اداری باشگاه عنوان شده است.
در اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان عربستان گفته شده که ظرف دو ماه آینده انتخابات مجمع عمومی باشگاه برای انتخاب رییس و اعضای هیات مدیره برگزار می شود.
امیر نواف بن فیصل همچنین شکایت عادل جمجوم نایب رییس سابق باشگاه علیه رییس کنونی مربوط به درگیری سه ماه پیش اعضای هیات رییسه باشگاه که منجر به کتک کاری جمجوم شد به گروه بازرسی اداره کل ورزش وجوانان این کشور ارجاع داده است.
همچنین به دستور رییس نهاد حاکم بر ورزش سعودی، بدهی یک میلیون و900 هزار ریالی( یک میلیارد و 600 میلیون تومان) باشگاه الاتحاد به اداره کل ورزش و جوانان این کشور بخشیده شد.
تخلفات مالی و درگیری ها در باشگاه الاتحاد زمانی به اوج خود رسید که عادل جمجوم نایب رییس باشگاه از وجود اختلاس مالی در باشگاه خبر داد که این ادعای در چند مورد به درگیری های لفظی و فیزکی بین اعضای هیات رییسه باشگاه منجر شد.
درحالی که برخی رسانه های عربستان در چند روز اخیر از وضعیت و شرایط تیم الاتحاد قبل از دیدار با نماینده جمهوری اسلامی ایران اظهار نگرانی کرده اند، تحولات جدید می تواند مشکلات تیم را وخیمتر کند و بر روحیه بازیکنان الاتحاد تاثیر منفی داشته باشد.
دیدار الاتحاد وتراکتور سازی درهفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا فردا /سه شنبه / در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد.ک/3
7476**1379
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن