تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از لیگ جهانی والیبال کارساز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از لیگ جهانی والیبال کارساز است ارومیه - ایرنا - سرعتی زن تیم ملی والیبال کشور گفت: برگزاری دیدارهای تدارکاتی با چندین تیم خارجی قبل از آغاز رقابتهای لیگ جهانی بسیار کارساز و مفید است.


سعید مصطفی وند روز شنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون وضعیت کیفی و فنی اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در حال بهبودی است و برخی بازیکنان به دلیل دوری از تمرینات و مسابقات با افت بدنی روبه رو بودند که خوشبختانه بتدریج به آمادگی لازم می رسند.
وی اظهار کرد: تمرینات بازیکنان ملی پوش والیبال صبح و بعد از ظهر با روزانه چهار ساعت بدنسازی، کار با وزنه و کار با توپ در حال برگزاری است.
کاپیتان فصل گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: برگزاری سه اردوی تدارکاتی و انجام سه بازی با استرالیا طی اواسط اردیبهشت در ایران و چند بازی دیگر در کشورهای صربستان و بلغارستان بهترین برنامه ای است که توسط مسئولان فدراسیون والیبال انجام می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون در کنار سایر ملی پوشان با دعوت کادر فنی تیم ملی الف که با سرمربی گری حسین معدنی آغاز شده در اردو حضور دارم و تا آمدن اسلوبودان کواچ سرمربی جدید صربستانی تیم ملی کشورمان به تمرینات خود ادامه می دهیم.
مصطفی وند گفت: کواچ در حال حاضر هدایت تیم پروجیا در سری آ ایتالیا را بر عهده دارد و اگر این تیم بتواند به دیدار فینال لیگ این کشور راه یابد بازگشت کواچ به ایران به تعویق می افتد.
بازیکن دو فصل گذشته شهرداری ارومیه ادامه داد: حضور در لیگ جهانی افتخار بزرگی برای هر بازیکنی است که بتواند با نمایش توانایی هایی خود در این عرصه مهم جهانی برای کشورش افتخار آفرینی کند و امیدوارم با تلاش بیشتر در عضویت اصلی تیم ملی کشورم حضور داشته باشم.
وی گفت: رقابتهای لیگ جهانی از اوایل خرداد ماه آغاز می شود که طی آن تیم کشورمان در مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت رفت و برگشت (در مجموع 12 بازی) با تیم های ایتالیا، برزیل و لهستان رقابت می کند.
7126/581/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن