تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصطفی وند: دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از لیگ جهانی والیبال کارساز است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مصطفی وند: دیدارهای تدارکاتی تیم ملی قبل از لیگ جهانی والیبال کارساز است ارومیه - ایرنا - سرعتی زن تیم ملی والیبال کشور گفت: برگزاری دیدارهای تدارکاتی با چندین تیم خارجی قبل از آغاز رقابتهای لیگ جهانی بسیار کارساز و مفید است.


سعید مصطفی وند روز شنبه در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون وضعیت کیفی و فنی اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در حال بهبودی است و برخی بازیکنان به دلیل دوری از تمرینات و مسابقات با افت بدنی روبه رو بودند که خوشبختانه بتدریج به آمادگی لازم می رسند.
وی اظهار کرد: تمرینات بازیکنان ملی پوش والیبال صبح و بعد از ظهر با روزانه چهار ساعت بدنسازی، کار با وزنه و کار با توپ در حال برگزاری است.
کاپیتان فصل گذشته تیم والیبال شهرداری ارومیه افزود: برگزاری سه اردوی تدارکاتی و انجام سه بازی با استرالیا طی اواسط اردیبهشت در ایران و چند بازی دیگر در کشورهای صربستان و بلغارستان بهترین برنامه ای است که توسط مسئولان فدراسیون والیبال انجام می شود.
وی ادامه داد: هم اکنون در کنار سایر ملی پوشان با دعوت کادر فنی تیم ملی الف که با سرمربی گری حسین معدنی آغاز شده در اردو حضور دارم و تا آمدن اسلوبودان کواچ سرمربی جدید صربستانی تیم ملی کشورمان به تمرینات خود ادامه می دهیم.
مصطفی وند گفت: کواچ در حال حاضر هدایت تیم پروجیا در سری آ ایتالیا را بر عهده دارد و اگر این تیم بتواند به دیدار فینال لیگ این کشور راه یابد بازگشت کواچ به ایران به تعویق می افتد.
بازیکن دو فصل گذشته شهرداری ارومیه ادامه داد: حضور در لیگ جهانی افتخار بزرگی برای هر بازیکنی است که بتواند با نمایش توانایی هایی خود در این عرصه مهم جهانی برای کشورش افتخار آفرینی کند و امیدوارم با تلاش بیشتر در عضویت اصلی تیم ملی کشورم حضور داشته باشم.
وی گفت: رقابتهای لیگ جهانی از اوایل خرداد ماه آغاز می شود که طی آن تیم کشورمان در مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت رفت و برگشت (در مجموع 12 بازی) با تیمهای ایتالیا، برزیل و لهستان رقابت می کند.
7126/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن