تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):گريه مؤمن از (درون) دل اوست و گريه منافق از (ظاهر و) سرش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819937983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاریخ انقلاب سرشار از افتخارآفرینی خانواده های شهدا/ مردم کرمانشاه دارای روحیه پهلوانی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه رضایی:
تاریخ انقلاب سرشار از افتخارآفرینی خانواده های شهدا/ مردم کرمانشاه دارای روحیه پهلوانی هستند
کرمانشاه ـ خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی سرشار است از افتخار آفرینی خانواده های ایثارگر و شهدا، زیرا این خانواده ها بودند که در کنار معمار کبیر انقلاب توانستند ریشه های سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی را بخشکانند.



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی استاندار کرمانشاه شامگاه یکشنبه در همایس تکریم از مادران و همسران شهدای استان کرمانشاه با اشاره به نقش زنان و مادران در انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در کنار شهدای بزرگ هشت سال دفاع مقدس خانواده های آنان نیز تاکنون ایثار کرده اند و نگذاشته اند که جایگاه آنان فراموش شود. ابراهیم رضایی گفت: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی سرشار است از افتخار آفرینی خانواده های ایثارگر و شهدا، زیرا این خانواده ها بودند که در کنار معمار کبیر انقلاب توانستند ریشه های سلطنت 2500 ساله شاهنشاهی را بخشکانند. وی بیان داشت: تا کسی شرایط و سختی های خانواده های شهدا و ایثارگر را نکشیده باشد نمی تواند جایگاه آنان را درک کند و بداند که چه مصیبت هایی به این خانواده ها وارد شده است، ولی با این وجود بازهم افتخار می کنند که در راه انقلاب و امام راحل ایثارگر و فداکاری کرده اند. استاندار کرمانشاه در ادامه به مشکلات و سختی های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مردم کرمانشاه دارای روحیه ای پهلوانی و مردانه هستند و همین روحیه بود که باعث شد مردم این سرزمین هشت سال در مقابل تمام دنیای استکبار بایستند. رضایی افزود: اخیرا در جلسه ای که با معاونین استانداری و برخی از مدیران اجرایی استان کرمانشاه برگزار کرده ایم، مقرر شد که مشکل استخدام 575 نفر از خانواده های شهدا در این استان بررسی و پیگیری شود. استاندار کرمانشاه گفت: بنده افتخار می کنم که به مردم کرمانشاه خدمت می کنم، و وظیفه داریم که عقب ماندگی های این سالهای استان را در جنگ تحمیلی جبران کنیم. وی در پایان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه برنامه ها و طرحهای بسیاری مصوب کرده اند که در صورت اجرایی شدن این طرحها می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی و اشتغال در استان را حل کنیم.


۱۳۹۳/۱/۲۵ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن