تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820972004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کميسيون ماده 99 بخش مرکزي نهاوند فعال می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان سلامتی:
کميسيون ماده 99 بخش مرکزي نهاوند فعال می شود
نهاوند - خبرگزاری مهر: بخشدار مرکزی شهرستان نهاوند گفت: کميسيون ماده 99 بخش مرکزي با هدف ضابطه مند شدن ساخت و سازهاي حوزه بخش مرکزی نهاوند فعال خواهد شد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا سلامتی عصر یکشنبه در جلسه اعضاي شوراي اسلامي بخش مرکزي نهاوند در سالن اجتماعات بخشداری اظهار داشت: متأسفانه در سالهای گذشته ساخت و سازهای بدون مجوز و پروانه در بخش مرکزی نهاوند رشد داشته که کميسيون ماده99 به منظور جلوگيري از ساخت و سازهاي غير قانوني خارج از حريم شهر نهاوند  و روستاهای بخش مرکزی فعال می شود. سلامتی گفت: واحد هايی که در چند سال گذشته بدون اخذ مجوز از مراجع ذيصلاح قانونی اقدام به ساخت و ساز کرده اند باید برابر  قانون با مراجعه به ادارات مربوطه و بخشداري مرکزي  نسبت به مراحل قانونی و اخذ مجوز اقدام  کنند. وی افزود: در غير اينصورت برابر مصوبات هئیت دولت علاوه بر عدم واگذاري واحد ساخته شده امتيازات و خدمات دستگاه های خدمات رسان مانند آب،برق،تلفن و گاز متخلفان قطع و با آنان برابر مقرارات قانوني برخورد خواهد شد. بخشدار مرکزی شهرستان نهاوند عنوان کرد: اینگونه ساخت و سازها نه تنها موجب آسیب جدی به سیمای شهری و شهرسازی و چهره روستاها در منطقه شده، بلکه از نظر فنی به جهت عدم استحکام بنا و ساخت غیراصولی، مشکلاتی را برای صاحبان بنا و در معرض خطر افتادن جان و سرمایه آنها را در پی دارد. سید رضا سلانتی بیان با اشاره به وظايف قانوني شوراها اظهار داشت: طبق قوانين يکي از وظايف شوراها جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز است و حتي طبق ماده 99 شوراها مي توانند در جهت تخريب سازه هاي  غير مجاز شخصا ورود پيدا کنند. سلامتی گفت: ماده 99 قانون ما را مکلف کرده که از حریم شهر و روستا  مانند داشته های خود مراقبت کنیم  و همگان باید با اجرای دقیق قانون شرایط را برای انجام ساخت و سازهای استاندارد و مناسب فراهم آورند در غیر این صورت با متخلفین برابر قانون و مقررات جاری رفتار خواهد شد.


۱۳۹۳/۱/۲۵ - ۰۸:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن