تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلايل غيبت روزبهاني در بوکس نيمه حرفه‌اي


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دلايل غيبت روزبهاني در بوکس نيمه حرفه‌اي
تنها لژيونربوکس ايران که درمبارزات اين فصل بوکس نيمه حرفه‌اي کم فروغ بوده و تنها يک مبارزه انجام داده است گفت: دليل غيبت در ترکيب را نمي‌دانم!

احسان روزبهاني که حدود چهار ماه در قزاقستان بود و هفته گذشته به ايران آمد ، روز گذشته (يکشنبه) دوباره به آن کشور رفت اظهار کرد: پس از چند ماه حضور در تمرينات تيم آستاناآرلانز در قزاقستان، هفته گذشته به ايران آمدم و چند روزي استراحت کردم. البته در تمرينات تيم ملي هم حاضر شدم ولي بايد برگردم و خودم را براي مسابقات مرحله نيمه نهايي آماده کنم.

به گزارش ايسنا، وي در مورد مبارزات مرحله نيمه نهايي تيمش افزود: حدود دو هفته ديگر مبارزه دور رفت اين مرحله را با يک تيم آذربايجاني انجام مي‌دهيم. مبارزه دور برگشت هم يک هفته بعد از دور رفت برگزار خواهد شد.

لژيونر بوکس ايران در مورد دلايل غيبتش در مسابقات اين فصل بوکس نيمه حرفه‌اي جهان گفت: دليل اينکه در مبارزات اين فصل اين همه کم مسابقه داده‌ام را نمي‌دانم!

وي در پاسخ به اين سوال که آيا در مورد غيبتش در ترکيب تيم با سرمربي صحبت کرده است، گفت: نه، با سرمربي صحبت نکرده‌ام و دليلي هم نمي‌بينم که بخواهم با او صحبت کنم.

غير از من بوکسورهاي زياد ديگري هم هستند که فقط در تمرينات شرکت مي‌کنند و در مبارزات شرکت نمي‌کنند.

روزبهاني در پاسخ به اين سوال که آيا در مبارزات مرحله نيمه نهايي مقابل تيم آذربايجان در ترکيب تيمش قرار دارد گفت: هنوز هيچ چيز مشخص نيست. بايد در وهله اول به تمرينات باز کردم و ببينم که نظر سرمربي چيست ، اگر او صلاح بداند حتما در اين مبارزه حساس شرکت خواهم کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا اين مبارزه نکردن در بوکس نيمه حرفه‌اي تاثير منفي روي آمادگي او براي مسابقات بعدي مي‌گذارد گفت: اين مبارزه نکردن در مسابقات صد در صد روي آمادگي‌ام در مسابقات بعدي تاثير منفي مي‌گذارد. من مدتهاست که روي رينگ مبارزه نکرده‌ام درست است که من با همان يک مبارزه‌اي که در فصل جديد داشتم در وزن خودم رنکينگ بهتري را نسبت به بقيه هم تيمي‌هايم مانند " نيازيمبتف" نفر اول المپيک دارم اما نياز است که مبارزه کنم.

احساني روزبهاني در فصل قبل بوکس نيمه حرفه‌اي جهان 7 مبارزه را براي تيم آستانا انجام داد که حاصل آن 5 پيروزي بود اما او در فصل جاري اين رقابت‌ها تنها يک مبارزه انجام داده و پيروز شده است.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/25 08:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن