تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیامند رحمان: بهترین رکوردم را در پارالمپیک برزیل ثبت می کنم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیامند رحمان: بهترین رکوردم را در پارالمپیک برزیل ثبت می کنم ارومیه - ایرنا - قویترین مرد معلول فوق سنگین وزنه برداری جهان گفت: بهترین و به یاد ماندنی ترین رکوردم را در مسابقات پارالمپیک 2016 برزیل به ثبت می رسانم.


سیامند رحمان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیار خوشحالم که توانستم بار دیگر مدال خوش رنگ طلای جهانی را برای ایران اسلامی کسب کنم و از دلشاد کردن مردم غیور و ورزش دوست کشورم انگیزه مضاعفی می گیرم.
وی اظهار کرد: پیامی که رییس جمهوری کشورمان پس از کسب مقام قهرمانی جهان به ورزشکاران تیم ملی وزنه برداری دادند موجب بسی غرور و افتخار برای همه ورزشکاران بود.
رحمان گفت: امیدوارم در مسابقات پاراآسیایی اینچئون و پارالمپیک برزیل بتوانم بار دیگر با قهرمانی و رکوردشکنی موجبات شادی مردم کشور، استان و شهر اشنویه را موجب شوم.
قهرمان معلول فوق سنگین جهان گفت: جابه جایی رکورد جهان به تعداد سه بار موجب حیرت شرکت کنندگان در مسابقات جهانی امارات شده بود و این امر فقط لطف خدا و دعای خیر مردم بوده است.
وی ادامه داد: در پارالمپیک برزیل قصد دارم رکورد بالای 300 کیلوگرم را به ثبت برسانم و مطمئنم با این رکورد کاری خواهم کرد که یاد و خاطره آن همواره در حافظه مردم خوب کشورم باقی بماند.
رحمان اضافه کرد: از مسوولان ورزش کشور و استان بسیار متشکرم که همواره یار و یاورم در میادین ورزشی بوده و هستند و با حمایت های مادی و معنوی انگیزه ورزشکاران را برای کسب موفقیت های روز افزون بیشتر می کنند.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان در امارات با کسب مدال طلای سیامند رحمان عضو تیم ملی ایران در دسته به اضافه 107 کیلوگرم (فوق سنگین) به پایان رسید.
در رقابتهای دسته فوق سنگین بزرگسالان، سیامند رحمان با مهار وزنه های 275، 281 و 285 کیلوگرم ضمن کسب نشان طلا، رکورد جهان را شکست و از عنوان قوی ترین مرد معلول جهان دفاع کرد.
وی در حرکت چهارم وزنه 285.5 را انتخاب کرد و بار دیگر رکوردشکنی کرد.
رکورد جهان در این دسته 276 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2013 مالزی بود که در اختیار سیامند رحمان قرار داشت.
سیامند رحمان که در سال 1387 برای نخستین بار به اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد، پنج مدال طلا شامل مدال طلای بازی های پاراالمپیک 2012 لندن، 2008، 2010 و 2011 قهرمانی جهان و 2010 پاراآسیایی گوانگژو را نیز در پرونده کاری خود دارد.
7126/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن