تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821222671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: مردم فوتبال را می فهمند/ گل محمدی را می خواهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پس از انتخاب نفت، به عنوان تیم برتر از نظر مخاطبان؛ قنبرزاده: مردم فوتبال را می فهمند/ گل محمدی را می خواهیم تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه نفت تهران پس از کسب عنوان سومی لیگ برتر فوتبال و انتخاب به عنوان تیم برتر از سوی مخاطبان برنامه های ورزشی گفت: مردم فوتبال را می فهمند و به خوبی می دانند که با هزینه اندک نیز می توان موفق شد.


تیم فوتبال نفت تهران طبق فهرست منتشره شده در مطبوعات و تایید آن از سوی سرپرست این تیم در گفت و گو با ایرنا، با هزینه ای حدود هفت میلیارد تومان توانست عنوان سومی لیگ را کسب کرده و راهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا شود.
همین امر سبب شد مردم فوتبالدوست در نظرسنجی برنامه ورزش از نگاه دو که دو روز به طول انجامید، تیم نفت تهران را با توجه به هزینه های انجام شده بهترین تیم لیگ سیزدهم بدانند. نفت تهران در این نظرسنجی بالاتر از تیم های فولاد خوزستان، استقلال و پرسپولیس تهران، ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان قرار گرفت.
«منصور قنبرزاده» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا در این خصوص و کسب عنوان سومی لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم نفت تهران در رقابت سالم با حریفان به عنوان سومی لیگ برتر رسید و بسیار خوشحالم در هفته های پایانی، فوتبال پاکی را در تمامی دیدارها مشاهده کردیم.
وی با اشاره به اینکه نفت با کمترین هزینه ممکن جواز حضور در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد، گفت: طبق برنامه راهبردی باشگاه، باید امسال جایگاهی بین رتبه های سوم تا پنجم کسب کرده و فصل آینده جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب می کردیم که خوشبختانه یک سال زودتر به هدفمان رسیده و آسیایی شدیم.
وی در مورد از دست رفتن قهرمانی در هفته پایانی لیگ سیزدهم، عنوان کرد: در یک قدمی قهرمانی قرار داشتیم و در نیمه نخست دیدار با سپاهان نیز دو بار دیرک دروازه میزبان را به لرزه درآوردیم ولی فوتبال همین است و از عملکرد نفرات تیم رضایت کامل دارم.
مدیرعامل نفت با قدردانی از مردم فوتبالدوست به دلیل انتخاب نفت تهران به عنوان برترین تیم لیگ سیزدهم به لحاظ هزینه های انجام شده گفت: گمان می برم از معدود نظرخواهی ها در سال های اخیر بود که سرخابی ها در آن به عنوان برتر انتخاب نشدند و در واقع مردم بدون در نظر گرفتن احساسات و با شناخت کامل رای دادند.
وی افزود: نفت به عناوین تیمی که در جمع تمامی مدعیان کمترین تماشاگر را دارد، در رقابت با تیم هایی چون فولاد، سپاهان و سرخابی ها از نظر مردم برترین شد و این مساله وظیفه ما را در سال های آینده سخت تر می کند.
قنبرزاده در عین حال ادامه داد: کسب سهمیه لیگ قهرمانان مسوولیت ما را بیشتر کرده است و بایستی تیمی را مهیا کنیم تا نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشد.
این مقام مسوول با اشاره به اینکه 80 درصد بازیکنان نفت با این باشگاه قرارداد دارند، گفت: پس از مشخص شدن کادر فنی چند بازیکن اضافه خواهیم کرد تا بتوانند تیم را در پلی اف لیگ قهرمانان آسیا کمک کرده و به مرحله گروهی این پیکارها برسیم.
وی در خصوص ادامه همکاری با یحیی گل محمدی گفت: باشگاه نفت خواهان همکاری با این مربی است. وی در استراخت بسر می برد و بزودی مذاکرات را آغاز می کنیم و امیدوارم همکاری ما
ادامه داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که از قهرمانی فولاد خوزستان ناراحت نشده است؟ عنوان کرد: مسلما دوست داشتم خودمان قهرمان شویم ولی باور کنید از موفقیت تیم فولاد خوزستان در حضور حسین فرکی و سیف الله دهکردی خوشحال هستم. دهکردی از مدیران فوتبالی و کاربلد است و حسین فرکی نیز برای همگان چهره شناخته شده ای است.
قنبرزاده همچنین به مردم اهواز نیز این قهرمانی را تبریک گفت.
وی در خصوص انتشار فهرست قرارداد بازیکنان و دیگر عوامل تیم فوتبال نفت تهران گفت: ابتدا باید بگویم هدف ما از انتشار این فهرست مقابله با استقلال، پرسپولیس و سپاهان نبود و اگر رسانه ها تیم ها را مقایسه می کنند این مساله به ما برنمی گردد.
مدیرعامل باشگاه نفت تهران در عین حال افزود: وزارت ورزش و جوانان و سازمان لیگ از باشگاه ها خواسته اند شفاف سازی داشته باشند و ما نیز به همین دلیل قراردادها را منتشر کردیم ضمن اینکه از فصل آینده قرارداد بازیکنان و مربیان باید به صورت رسمی منتشر شود.
ورزشی (4). ** 3783 ** 1589
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن