تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819492525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحمانی : تلاش خواهیم کرد تا مردم را شاد وخوشحال روانه خانه کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رحمانی : تلاش خواهیم کرد تا مردم را شاد وخوشحال روانه خانه کنیم اهواز- ایرنا - سرگروه تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : در دیدار با تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان تلاش خواهیم با شکست دادن این تیم تماشاگران را شاد وخوشحال روانه خانه کنیم .


بختیار رحمانی که روزدوشنبه درمصاحبه قبل ازبازی با خبرنگاران در سالن کنفرانس ورزشگاه غدیراهواز شرکت کرده بود اظهارداشت : دراین دیدار فقط برای برد و اندوختن سه امتیاز به امتیازهای خود بازی خواهیم کرد .
وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان از شرایط روحی و توانایی خوبی برخوردارند گفت : نتایج اخیرما در دو جام لیگ برتر ولیگ قهرمانان آسیا سبب شده تا با انگیزه بالایی برای گرفتن سه امتیاز در مقابل حریف بازی کنیم .
رحمانی گفت : بازیکنان تیم فولاد بطور یکپارچه مصصم هستند تا در بازی فردا حریف خودرا شکست داده وباگرفتن سه امتیاز راه خودرا برای رسیدن به دور بعد تسهیل کنند.
از رحمانی سووال شد آیا موفقیتهای تیم فولاد خوزستان در دعوت ازبازیکنان این تیم به تیم ملی اثرداشته است .؟
وی پاسخ داد ، همین طور است ما با بازیهای خوب ونتایج خوب تواناییهای خودرابرای چنین دعوتی نشان دادیم ، البته این رابگویم بازیکنان دیگری هم که استحقاق چنین دعوتی را دارند با اینحال این مساله بستگی به تصمیم مسوولان امردارد.
دیدار تیمهای فوتبال فولاد و بنیادکار ازبکستان درچارچوب لیگ قهرمانان آسیا فردا دراهواز برگزار می شود.
639/642
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن