تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813364146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیامند رحمان موجب اعتلای نام ایران در جهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیامند رحمان موجب اعتلای نام ایران در جهان است ارومیه - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: سیامند رحمان با افتخار آفرینی های مستمر در میادین ورزشی جهان، اعتلای نام مقدس ایران اسلامی را موجب شده است.


علی خلیلی روز یکشنبه در حاشیه مراسم استقبال از سیامند رحمان در فرودگاه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک کسب مقام ارزشمند قهرمانی وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی و رکوردشکنی سیامند رحمان افزود: ورزشکاران و قهرمانان ورزشی سرمایه های کشور هستند و امیدواریم در آینده حضور موفق ورزشکاران استان در بازی های اینچئون و المپیک و پارالمپیک برزیل را شاهد باشیم.
علی خلیلی اظهار کرد: سیامند رحمان با جابه جا کردن 9/5 کیلوگرم رکورد جهان افتخار دیگری را در میادین مهم جهانی برای ایران اسلامی کسب و دل میلیونها ایرانی را شاد کرد.
وی گفت: به صدا درآوردن سرود کشورمان و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به واسطه کسب عنوان قهرمانی در میادین مهم ورزشی غرور و سربلندی کشورمان را به دنبال دارد.
خلیلی گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان مدال آور همواره در دستور کار قرار دارد و در این راستا از مسوولان استان و شهرستانها می خواهیم به یاری ما بشتابند چرا که اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی جوابگوی نیاز این عزیزان نمی باشد.
مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان در امارات با کسب مدال طلای سیامند رحمان عضو تیم ملی ایران در دسته به اضافه 107 کیلوگرم (فوق سنگین) به پایان رسید.
در رقابتهای دسته فوق سنگین بزرگسالان، سیامند رحمان با مهار وزنه های 275، 281 و 285 کیلوگرم ضمن کسب نشان طلا، رکورد جهان را شکست و از عنوان قوی ترین مرد معلول جهان دفاع کرد.
وی در حرکت چهارم وزنه 285.5 را انتخاب کرد و بار دیگر رکوردشکنی کرد.
رکورد جهان در این دسته 276 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2013 مالزی بود که در اختیار سیامند رحمان قرار داشت.
سیامند رحمان که در سال 1387 برای نخستین بار به اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد، پنج مدال طلا شامل مدال طلای بازی های پاراالمپیک 2012 لندن، 2008، 2010 و 2011 قهرمانی جهان و 2010 پاراآسیایی گوانگژو را نیز در پرونده کاری خود دارد.
7126/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن