تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820812905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه نیجریه ایی : ایران در جام جهانی می خواهد شگفتی ساز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روزنامه نیجریه ایی : ایران در جام جهانی می خواهد شگفتی ساز شود اصفهان - ایرنا - روزنامه دیلی اسپورت نیجریه نوشت: ایران می خواهد با کی روش که از تجربیات فنی و تاکتیکی بین المللی گسترده برخوردار است در جام جهانی برزیل شگفتی ساز شود.


به گزارش ایرنا، این روزنامه ورزشی روز شنبه اضافه کرد:«کی روش » سرمربی تیم فوتبال ایران که ازسه سال قبل هدایت این تیم را برعهده گرفته است،تجربه مربیگری در تیم های رئال مادرید و پرتغال را دارد.
روزنامه دیلی اسپورت نیجریه در ادامه این مطلب به گفت وگوی « جواد نکونام » کاپیتان تیم فوتبال ایران با خبرگزاری آسیوشیتدپرس اشاره کرده و به نقل از وی افزوده است: این مربی ( کی روش ) اعتماد بنفس ما را افزایش داده است.
نکونام اما درعین حال در گفت و گو با آسوشیتدپرس تصریح کرد:کارما برای صعود به مرحله بعدی جام جهانی بسیار سخت است امااکنون تنها به ارائه بازی خوب در جام جهانی فکر می کنیم.
کاپیتان تیم فوتبال ایران افزود: ما می دانیم که کار آسانی در پیش نداریم اما می دانیم که تلاش و کوشش ما موجب سربلندی کشورمان می شود.
دیلی اسپورت نیجریه در ادامه به دیدارهای تیم ایران در مقدماتی جام جهانی اشاره کرد و نوشت: تیم ایران توانسته است کره جنوبی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به جام جهانی صعود کند.
این روزنامه به بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی اشاره کرد و افزود: اضافه شدن رضا قوچان نژاد به تیم ایران در حالیکه ایران نیمی از دیدارهای انتخابی جام جهانی را پشت سرگذاشته بود ، قدرت ایران را برای صعود به جام جهانی افزایش داد.
روزنامه اختصاصی ورزش نیجریه افزود:انتظار می رود حضور قوچان نژاد در ترکیب تیم ایران، قدرت تهاجمی این تیم را در جام جهانی برزیل افزایش دهد.
گلزنی یکی از موضوعات اصلی مورد توجه کادر فنی تیم ایران است اما این تیم با هدایت کی روش، قدرت دفاعی خوبی را سازماندهی کرده است.تیم ایران پس از پیروزی چهار بر صفر مقابل لبنان در تهران ، در هفت دیدار بعدی خود توانست چهار گل به ثمر برساند.
روزنامه دیلی اسپورت نیجریه درادامه این مطلب به بازیکنان دیگرکه در لیگ های اروپایی شاغل هستند اشاره کردونوشت:کی روش به فعالیت وتوانایی این بازیکنان که در اروپا به دنیا آمده اند پیش از این سخن گفته است.
« اشکان دژاگه » که سابقه بازی در تیم فوتبال جوانانان آلمان را دارد پیش از آنکه در سال 2012 به فولهام انگلیس منتقل شود ، به مدت هشت سال در آلمان بازی کرد.
«دانیل داوری » که از پدر ایرانی و مادرخارجی متولد شده است یکی از بارزترین دروازه بان های ایران است که توانست « رحمان احمدی » را از دروازه ایران کنار بگذارد. او اکنون در تیم اینتراخت در لیگ آلمان بازی می کند.
این روزنامه اضافه کرد:بازی کردن این بازیکنان در کنار جواد نکونام که شش فصل در اوساسونا اسپانیا بازی کرده و آندرانیک تیموریان بازیکن سابق بولتون، تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است.
تیموریان گفت: هنگامی که به برزیل می رویم همه مردم ایران پشت سر ما قرار دارند و شان آنها این است که بهترین بازی را برای آنها در جام جهانی انجام دهیم و ما برای موفقیت از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
دیلی اسپورت نیجریه اضافه کرد: تعدادی از بازیکنان حرفه ای که در لیگ های اروپایی بازی می کنند در ترکیب تیم ایران در جام جهانی حضور دارند و ایران می تواند با استفاده از تجربه بین المللی بالای این بازیکنان شگفتی ساز جام جهانی شود.
7132
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




23/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن