تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه در هر كس باشد منافق است اگر چه روزه دارد و نماز بخواند و حج و عمر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799412324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهنمودهای رهبری در سفر به قزوین باید دستور کار مسئولان قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین روزبه:
رهنمودهای رهبری در سفر به قزوین باید دستور کار مسئولان قرار گیرد
قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در سفر به قزوین باید در دستور کار و اولویت اجرایی مدیران و مسئولان استان در سال جاری قرار گیرد و عملیاتی شود.



به گزارش خبرنگارمهر، مرتضی روزبه ظهر یکشنبه در جمع مديران و مشاوران ستادي استانداري گفت: برنامه و پروژه هايي كه توسط دستگاه هاي اجرايي براي سال 93 تعريف مي شود بايد با اسناد بالادستي و قوانين و مقررات ابلاغي تطبيق داشته باشد و يكي از اقدامات مهمي كه بايد در دستور كار مديران و برنامه ريزان قرار گیرد توجه به رويكردهاي سفر مقام معظم رهبري به استان قزوين است.

وي تصريح كرد: بايد ارتباط لازم بين اسناد بالادستي و سفر رهبری برقرار شود و بر اساس آن نيز برنامه ريزي لازم در بخش هاي مختلف صورت گيرد.

استاندار با انتقاد از اين كه در سال هاي گذشته متاسفانه به رويكردهاي سفر ايشان توجه نشده تصريح كرد: هر چند برنامه هاي مختلفی تدارک دیده شده اما تدوين يك سند ماندگار مي توانست در تحقق بسياري از اهداف توسعه اي استان كه مورد توجه رهبری بوده و در حوزه هاي مختلف در ديدار مديران، نخبگان و متخصصان مطرح كردند موثر باشد و در آينده نيز مورد قضاوت قرار گيرد.

وي همچنين تاكيد كرد: اسناد و برنامه ها نبايد زينت بخش اتاق مديران باشد بلکه لازم است در جهت توسعه ودست يابي به اهداف بلند مدت و كوتاه مدت استان مورد بهره برداري قرار گيرند.

استاندار یادآورشد: برنامه ها بايد قابليت عملياتي شدن و اجرا داشته باشد  و مديران و كارشناسان به اين موضوع هم توجه داشته باشند كه برنامه ها قابل اندازگيري و سنجش باشند و بتوان پس از مدتي ارزيابي كرد و نسبت به كاهش و يا افزايش شاخص ها تصميم گيري كرد.

روزبه در ادامه به كاهش جرائم رانندگي و تلفات جاده اي و وقوع جرم در ايام نوروز اشاره كرد و افزود: در ايام نوروز با یک مدیریت جهادی شاهد فعالیت های ارزشمندی در استان بودیم که بیانگر هماهنگی خوب مدیریان استان هم بود و ثابت کرد با تلاش منسجم و همدلي مديران و مسئولين می توان کارهای بزرگی کرد که رضایت مردم را هم جلب کند که این روش می تواند به عنوان يك مدل و الگو براي سال 93 مورد توجه قرار گیرد.

استاندار با بیان اهمیت تحقق شعار سال تصريح كرد: برای تحقق شعار سال نیازمند تبيين و استدلال هستیم که در این مسیر اباید هماهنگ و منسجم عمل كرده و از برداشت های سلیقه ای خودداري كنيم.

وي گفت: اکتقا به برگزاري همايش و سمينار در تبين شعار سال کافی نیست و مديران دستگاه های اجرايی بايد وارد مصاديق شوند و در برنامه های خود به موضوع اقتصاد و فرهنگ به عنوان يك كار عملياتی توجه کنند.

استاندار در پايان به راه اندازی شتابگر ملی و برگزاری مسابقات ربوكاپ به عنوان دو رويداد مهم استان اشاره کرد و افزود: موضوع شتابگر ملي با عنوان چشمه نور بطور جدی در دستور كار كشور و استان قرار گرفته و گام هاي اوليه نيز برای عملیاتی شدن آن برداشته شده که اجرای آن استان قزوين را در خاورميانه به قطب علمی بزرگی تبديل خواهد كرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات جهانی ربوكاپ با مديريت دانشگاه آزاد اسلامی قزوين يكی ديگر از افتخارات استان بود كه با حضور 21 كشور برگزار شد که امیدواریم با حمایت مديران بخش دولتی و غیردولتی از نخبگان و دانشجويانی قزوينی پشتیبانی شود.

روزبه تصریح کرد: دانشجویان قزوینی در اين مسابقات درخشش خوبی داشتند و بهره برداری از طرح های دانش بنيان و رباتيكی می تواند در بخش های مختلف صنعتي به ويژه صنعت خودرو مورد استفاده مناسبی قرار گيرد.

در اين جلسه گزارشي در خصوص كليات اقتصاد مقاومتي در جلسه ارائه و مقرر شد دوره های آموزشی ويژه مديران در تبيين موضوع با حضور اساتيد برجسته به صورت كاربردی و كارگاهی برگزار شود و دستگاه های اجرايی اقدامات اجرايی لازم را در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان قزوين در قالب برنامه عملياتی ارائه کنند.


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۶:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن