تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از يک هزار پايگاه در لرستان متقاضيان دريافت يارانه نقدي را ثبت نام مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۳۷ب.ظ)
بيش از يک هزار پايگاه در لرستان متقاضيان دريافت يارانه نقدي را ثبت نام مي کند معاون برنامه ريزي استانداري لرستان گفت :بيش از يک هزار پايگاه در لرستان متقاضيان دريافت يارانه نقدي را ثبت نام مي کند.
به گزارش خبرگزاري موج،چگني در جمع خبرنگاران افزود : روند ثبت نام از متقاضيان هدفمندي يارانه ها در مرحله دوم در استان لرستان مطلوب گزارش شده است.
وي اظهار داشت :در روز نخست ثبت نام مرحله دوم هدفمندي يارانه ها 49هزار خانوار متقاضي ثبت نام در لرستان بوده است.
وي تصريح کرد :متقاضيان روز دوم مرحله هدفمندي يارانه ها نزديک به 100 هزار خانوار و روزهاي بعدي را بين 49تا 50هزار متقاضي ثبت نام بوده است.
وي با اشاره به روند مطلوب ثبت نام در روستا هاي اين استان، گفت: در روستاهاي لرستان خوشبختانه هيچ گونه مشکلي گزارش نشده است و 30 اکيپ پستي به روستاهاي لرستان جهت جمع آوري فرم هاي يارانه اي اعزام شده اند.
وي با اشاره به اينکه هيچ گونه آمار دقيقي در زمينه تعداد ثبت نام شده ها در استان وجود ندارد، گفت: در روستاهاي که خانه بهداشت و پايگاه هاي مقاومت بسيج آن ها به خط اينترنت وصل باشند، کار ثبت نام از اين روستاها را انجام مي دهند.
چگني با اشاره به عدم ارسال پيامک شناسه کاربري براي برخي از متقاضيان دريافت يارانه گفت: با توجه به ثبت مشخصات افراد در سايت رفاهي در اين زمينه جاي نگراني نيست .
معاون برنامه ريزي استانداري لرستان گفت: همراه داشتن کد پستي، شماره ملي سرپرست خانوار و ساير اعضا و شماره حسابي که فرد قبلا از آن حساب يارانه دريافت کرده، ضروري است.
وي افزود: افراد متقاضي شماره حساب هايي را که در سايت ارايه مي دهند، همان شماره حساب هاي قبلي دريافت يارانه باشد، چراکه استفاده از شماره حساب کارت هاي ديگر ، ممکن باعث عدم ثبت نام موفق شود.
وي اظهار داشت : در مرحله نخست 550 هزار خانوار لرستاني يارانه دريافت کرده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن