تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815725874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیات : افق نگاه کادر فنی در انتخاب ملی پوشان کشتی المپیک است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیات : افق نگاه کادر فنی در انتخاب ملی پوشان کشتی المپیک است تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه کادر فنی در انتخاب ملی پوشان برای رقابت های قهرمانی آسیا به هیچ عنوان نظر شخصی خود را اعمال نکرده اند،گفت: افق نگاه کادر فنی در انتخاب نفرات برای رقابت های جهانی، بازیهای آسیایی و از همه مهمتر المپیک 2016 است.


علی بیات روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برخی ابهامات برای انتخاب نفرات اصلی تیم ملی در وزن های 61، 65 و 125 کیلوگرم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیاافزود:مسعود اسماعیل پوروکمیل قاسمی از کشتی گیرانی هستند که بعد ازرقابت های قهرمانی کشتی آزاد سال 2013 مجارستان در میدان های کمی حضور یافتند و به همین دلیل کادر فنی تشخیص داد تا این دو در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت کنند.
وی اظهارکرد:میثم نصیری از کشتی گیران خوب کشور و نفر اول وزن 65 کیلوگرم و سید احمد محمدی از کشتی گیران جوانی است که در آمریکا بسیار خوب کشتی گرفت و این در حالی است که سنی از نصیری گذشته و باید به جوان ترها میدان دهیم تا در سالهای آینده از آن بهره برداری کنیم.
بیات ادامه داد:براساس نظرکادرفنی میثم نصیری درسه دقیقه دوم کم می آورد و در برخی از مبارزات در حالی که وقت اول را با پیروزی پشت سر می گذارد در وقت دوم کشتی را به حریف واگذار می کند.
وی با اشاره به مبارزات بسیار خوب کمیل قاسمی در جام جهانی 2014 آمریکا خاطرنشان کرد: کادر فنی در انتخاب تیم ملی بدون قصد و غرض، مسائل مهمتر دیگری را در نظر می گیرد و هدف اصلی ما رقابت های جهانی، بازیهای آسیایی و المپیک است.
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ادامه داد: کمیل قاسمی کشتی گیر وزن 125کیلوگرم بانظر کادر فنی قرار است برای کسب آمادگی بیشتر در رقابت های آسیایی شرکت کندو به طور حتم مقابل کشتی گیر قزاقستانی که در جام جهان پهلوان تختی با ضربه فنی مغلوب شد دوباره روبرو خواهد شدوپرویز هادی و محمدرضا آذرشکیب دیگر کشتی گیران وزن 125 کیلوگرم هم همکاری خوبی داشتند و هدف کادر فنی میدان دادن به همه این کشتی گیران است.
وی بابیان اینکه برای انتخاب نفراول وزن86کیلوگرم برای اعزام به قزاقستان بحث های زیادی برای اعزام میثم مصطفی جوکار ومحمدحسین محمدیان وجود داشت گفت:باتشخیص کادرفنی هر دوکشتی گیر به قزاقستان اعزام می شوند اما محمدیان کشتی گیری است که از نظر فنی، مربیان تیم ملی نظر مساعدی نسبت به او دارند چرا که او جوان و باانگیزه است.
بیات تصریح کرد: رسول خادم به عنوان رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان نظارت دقیقی بر این کار دارد و همه این تصمیمات برای موفقیت کشتی است.
وی در پاسخ به این سووال که آیا نفرات برتر مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به رقابت های جهانی 2014ازبکستان و بازیهای آسیایی اعزام می شوند؟ گفت: کادرفنی نفراتی را که درفرآیندانتخابی تیم ملی شرکت کرده اند را مورد بررسی قرار می دهد و احتمال دارد که در برخی از وزن ها بنا به تشخیص شورای فنی تغییراتی ایجاد شودوبه طورحتم هیچ بحثی برروی کشتی گیرانی که در انتخابی تیم ملی شرکت نکرده اند نخواهد بود.
وی بااشاره به رقابتهای انتخابی وزن 96کیلوگرم درسال گذشته بین جعفردلیری و رضا یزدانی گفت:با نظر مساعد شورای فنی به رضا یزدانی فرصت دوباره داده شدکه این کشتی گیرمازندرانی باشایستگی توانست پس ازموفقیت در کشتی انتخابی در رقابت های جهانی 2013 مجارستان هم مدال طلا بگیرد.
سرپرست تیم ملی کشتی آزادبزرگسالان با بیان اینکه کادر فنی هیچ فرقی بین کشتی گیران قائل نیست، گفت: متاسفانه کشتی کشورمان از پشتوانه خوبی برخوردار نیست و از اکنون باید به فکر چهار سال آینده باشیم تا نتیجه بگیریم و اگر به فکر آینده نباشیم به طور حتم با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.
وی بیان داشت:کادر فنی تیم ملی همیشه به فکر موفقیت تیم ملی در میادین آسیایی،جهانی و المپیک است تا پرچم پرافتخار کشورمان همیشه در این میادین به اهتزاز درآید.

*تقوی جایی در تیم ملی ندارد
وی همچنین بااشاره به دعوت مهدی تقوی به اردوی تیم ملی برای اعزام به جام «علی علی اف» روسیه گفت: رونوشت حدود 10دعوتنامه از مهدی تقوی وجود دارد و حتی کادر فنی او را برای حضور در جام جهانی آمریکا دعوت کرد که وی عنوان کرده به هیچ عنوان به کشتی بازنخواهد گرفت.
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با اشاره به دوعنوان قهرمانی مهدی تقوی در رقابت های جهانی گفت: فدراسیون کشتی هیچگاه چنین کشتی گیر خوبی را رها نمی کند و همیشه به دنبال جذب او است تا در سال های آینده در کنار تیم ملی باشد.
وی یادآور شد: مهدی تقوی در هیچ یک از رقابت های انتخابی تیم ملی از جمله رقابت های قهرمانی کشور، جام جهان پهلوان تختی و مرحله اول انتخابی تیم ملی شرکت نکرده و به همین دلیل امسال جایی در تیم ملی نخواهد داشت اما کادر فنی با دعوت مجدد او نشان داد که از او غافل نیست.
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران برای حضور در رقابت های قهرمانی 2014 آسیا روز گذشته از سوی فدراسیون کشتی اعلام شد.
رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا دوم تاپنجم اردیبهشت ماه در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

*اسامی تیم ملی کشتی آزاد به قرار زیر است:
57 کیلوگرم: مهران رضا زاده
61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور
65 کیلوگرم: سید احمد محمدی
70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی
74 کیلوگرم: رضا افضلی
86 کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار و محمد حسین محمدیان
97 کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی
ورزشی (1)**1067**1590
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن