تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه گناهان گذشته كسى كه از روى ايمان و براى رسيدن به ثواب الهى معتكف شود، آمرزي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820325550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران برای دومین بارمیزبان رقابت های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران برای دومین بارمیزبان رقابت های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا شد تهران-ایرنا-سرمربی تیم ملی اسکواش از برگزاری بیست و یکمین دوره رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برای دومین بار به میزبانی ایران در جزیره کیش خبر داد.


سید علیرضا سنایی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:به رغم تقاضای کشورهای مدعی برای میزبانی این دوره از رقابت ها ،پس از رای گیری در مجمع سالیانه کنفدراسیون اسکواش آسیا میزبانی دوره دوم هم به ایران واگذار شد.
وی ادامه داد:برگزاری موفق دوره اول در سال 2012 در ایران یکی از دلایل واگذاری این میزبانی بود.
سنایی زمان برگزاری رقابت ها را اول تا 4 تیرماه جاری عنوان کرد و افزود : بهترین ها آسیا از کشورهایی همچون مالزی ، پاکستان ، هند ، هنگ کنگ و کویت به همراه سایر کشورهای آسیایی در این رقابت ها حضور می یابند.
وی تصریح کرد:در دوره اول 9 کشور در رقابت ها داشتند که قطعا در دومین دوره با افزایش روبرو خواهد بود.
وی گفت : حضور اسکواش بازان در این رقابت ها کسب امتیاز برای رنکینگ آسیا به همراه خواهد داشت.
سنایی در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان بانوان نیز گفت:مرحله اول این مسابقات 27 و 28 فروردین ماه در ورزشگاه شهید حیدرنیا تهران برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد:پس از برگزاری این مسابقات، مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی بانوان با حضور نفرات اول و دوم مرحله اول به همراه شش نفر اول رنکینگ کشوری 3و 4 اردیبهشت در تهران برگزار می شود که در نهایت 4 نفر به به مسابقات قهرمانی بزرگسالان که از 21 تا 25 خرداد ماه در هنگ کنگ برگزار می شود اعزام خواهند شد .
وی در مورد رقابت های اسکواش بازان مرد نیز گفت : به دلیل تعداد بالای مدعیان این مسابقات در بخش مردان طولانی تر خواهد بود .10 نفر از مدعیان برتر به اردوی اول که از 30 فروردین ماه برگزار می شود دعوت شده اند ، این اردو تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارند .
سنایی ملاک انتخاب بازیکنان را عملکرد در اردو ، عملکرد در مسابقات اخیر و مسابقات انتخابی داخل اردویی عنوان کرد و افزود : در نهایت از میان این افراد هم 4 نفر برای اعزام به رقابت های هنگ کنگ انتخاب خواهند شد .
ایران برای اولین بار در سال 2012 در جزیره کیش میزبان رقابت های قهرمانی اسکواش جوانان آسیا بود.
ورزشی **1630**1440
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن