تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813341623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زندگی داخل جسدخرس تا ممنوعیت کشیدن قلیان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: زندگی داخل جسدخرس تا ممنوعیت کشیدن قلیان


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۴ فروردین ۱۳۹۳.زندگی یک دختر درون جسد خرس!/دوقلوهای به هم چسبیده/ درختانی عجیب در جزایر یمن/یک هتل درختی/ساخت کره زمین با چوب کبریت/موزی به رنگ قرمز!/استادیومی به شکل کروکودیل زندگی یک دختر داخل جسد خرس!

زندگی یک دختر داخل جسد خرس!

ابراهام پوانشوال، هنرمندی فرانسوی است که تخصص او جا دادن خودش در کوچکترین فضاهای ممکن به مدتی طولانی است. چند سال پیش او یک هفته تمام خودش را در یک گودال کوچک زیرزمینی در یک کتابفروشی جا داد و یک سری کتاب هم همراهش برد که حوصله اش سر نرود. حالا او اقدام به گذراندن نزدیک به دو هفته داخل جسد یک خرس گریزلی نموده است، یعنی در فضایی به اندازه نیم متر مربع.
زندگی یک دختر داخل جسد خرس!
او حتی برای غذا خوردن، خوابیدن یا رفتن به سرویس بهداشتی هم از داخل این خرس بیرون نمی آید و دو دوربین تمام مدت از او فیلم می گیرند. ابراهام خودش این خرس را برای پروژه اش آماده نموده و از گچ، فوم و لوله های پلی استیرن و تخته استفاده کرده است. کل آن نیز با پوست و موی خرس پوشانده شده است.
بیشتر...

دوقلوهای عجیب به هم چسبیده

دوقلوهای عجیب به هم چسبیده

ظاهرا هندی ها هر چیز متفاوتی را می پرستند احتمالا «پرستیدن» در این دیار پهناور، نزد برخی از ساکنانش، به معنای «ترسیدن» یا «اعجاب» است. دو کودک به هم چسبیده هندی علاقه ای به جدایی از هم ندارند و می گویند همین طوری راحت اند. دوقلوهای از کمر به هم چسبیده هندی که به عنوان تجسم الهی در روستای زادگاه خود پرستش می شوند، می گویند ما می خواهیم تا پیری به همین نحو با هم باشیم. این در حالی است که یک پزشک هندی می گوید می شود این کودکان 12 ساله را از هم جدا کرد. البته، پزشکان هندی قبلا گفته بودند که امکان جدایی این دو وجود ندارد.
دوقلوهای عجیب به هم چسبیده

دوقلوهای عجیب به هم چسبیده
Shivanath و Shivram Sahu که در یک روستای کوچک در نزدیکی Raipur در مرکز هند به دنیا آمده اند با دو پا و چهار دست به این جهان شلوغ پا گذاشته اند، پزشکان را با توانایی خود در شستشو، لباس پوشیدن و خورد و خوراک حیرت زده کرده اند. آنان معده مشترک اما ریه، قلب و مغز مستقل دارند.
بیشتر...

درختانی عجیب در جزایر یمن

درختانی عجیب در جزایر یمن

بیشتر...

کشیدن قلیان بدون محارم ممنوع

کشیدن قلیان بدون محارم ممنوع

در ادامه سلسله "محرومیت"‌های زنان عربستان از انجام فعالیت‌های مختلف، سرانجام یکی از این محدودیت‌ها به نفع آنها شد! منابع خبری عربستان اعلام کردند که "شورای امر به معروف و نهی از منکر"، ممنوعیت ارائه قلیان به زنان بدون مَحرم و زنان زیر 18 سال را در شهر جده عربستان به اجرا گذارده است. بدین ترتیب به نظر می رسد در میان تمامی فعالیت هایی که زنان عربستان بدون حضور مرد مَحرم از انجام آن محروم هستند و هر روز هم بر فهرست آنها افزوده می شود، این مورد برای "سلامت" آنان مفید است و به نفع آنان خواهد بود!
بیشتر...

رکورد جهانی حرکات‌ نمایشی با توپ فوتبال

رکورد جهانی حرکات‌ نمایشی با توپ فوتبال

رکورد جدید جهانی انجام 36 روپایی با توپ فوتبال در ظرف 14 ثانیه به دست آمد «زائورا» از مسکو در حالی به این رکورد دست یافت که توانست تعادل خود را روی یک توپ بزرگ حفظ کند و با استفاده از سه توپ فوتبال در مدت 14 ثانیه 36 حرکت روپایی را به نمایش بگذارد. این رکورد در آوریل سال جاری میلادی (2015) در لندن به دست آمد. پیش از این در سال 2007 میلادی «چلوی هگلند» توانسته بود در مدت زمان 60 ثانیه 339 روپایی را به نمایش بگذارد.
بیشتر...

یک هتل درختی، جاذبه جدید گردشگری کانادا

یک هتل درختی، جاذبه جدید گردشگری کانادا

 هتل درختی با دهها کابین لوکس و سارگار با محیط زیست در جنگل‌های شبه جزیره «بروس پنینسولا» راه‌اندازی خواهد شد. جنگل‌های شبه جزیره بروس پنینسولا در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو نیز به ثبت رسیده و کابین‌های هتل درختی نیز با استفاده از چوب درختان ساخته شده و با پارچه‌ای ضد آب پوشیده می‌شود. کابین‌های این هتل برای استفاده دو نفر با تجهیزات کامل بوده که به احتمال فراوان در سال 2015 به بهره‌برداری می‌رسد. در سال 2011 نیز یک هتل درختی در قلب جنگل‌های شمال سوئد ساخته شد که تمام اتاق‌هایش روی درختان ساخته شده در 60 کیلومتری مدار شمالگان و در جنگل‌های «هارادس» واقع شده است.تمام اتاق‌های این هتل نیز دارای یک اتاق خواب و سرویس بهداشتی بوده و باعث جذب گردشگران فراوانی از نواحی مختلف دنیا به ویژه از نواحی گرم بدلیل نزدیکی سوئد به قطب شمال شد.
بیشتر...

ساخت کره زمین با چوب کبریت

ساخت کره زمین با چوب کبریت

چوب کبریت یکی از وسیله های جالبی است که بسیار مورد توجه و علاقه هنرمندان است زیرا افراد زیادی در دنیا هستند که با استفاده از این وسیله دست به ابتکارات جالب می زنند.
“اندری یودر” یکی از افرادی است که علاقه باورنکردنی به کره زمین دارد و دو سال است تمام زمان خود را صرف ساخت کره زمینی از جنس چوب کبریت کرده است. او با استفاده از چوب کبریت های رنگی توانست کره زمین دلخواه خودش را بسازد. در بعضی شرایط او مجبور به رنگ کردن چوب کبریت ها نیز شده است و با دست تک تک آن ها را رنگ آمیزی کرده است.
این کره زمین بر روی یک اسکلت چوبی و مقوایی بنا شده است و چوب کبریت ها دانه به دانه روی آن چسبانده شده است. کار چسباندن چوب ها به قدری بود که دوسال زمان برده است. بر روی این کره می توان حرکت ابرها را نیز مشاهده کرد که به زیبایی شبیه سازی شده است.تعداد کبریت های به کار رفته در این نقشه معلوم نیست اما بیش از 100 هزار چوب کبریت در آن استفاده شده است.
بیشتر...

موزی به رنگ قرمز!

موزی به رنگ قرمز!

موز قرمز رنگ گونه‌ای از موزهای وحشی است که میوه بومی آمریکای جنوبی است و بسیار شیرین‌تر از سایر موزها از جمله موز زرد رنگ است.
بیشتر...

استادیومی به شکل کروکودیل

استادیومی به شکل کروکودیل

استادیومی به شکل کروکودیل

استادیومی به شکل کروکودیل

استادیوم اختصاصی باشگاه فوتبال بوراسادور ترکیه که به کروکدیل سبز مشهور است به زودی افتتاح خواهد شد. این استادیوم یکی از شاهکارهای مهندسی و معماری خواهد بود که به شکل یک کروکودیل سبز با چشمانی از جنس نور افکن و دهانی باز طراحی شده است.
بیشتر...

بلند ترین زاغه نشین دنیا

بلند ترین زاغه نشین دنیا

بلند ترین زاغه نشین دنیا

بلند ترین زاغه نشین دنیا

برج های داوود در واقع برج های ناتمامی در مرکز شهر کاراکاس پایتخت ونزوئلا هستند . در این برج های نیمه تمام بیش از 3000 نفر پناه گرفته اند که باعث شده یکی از بزرگترین و بلند ترین زاغه نشین های دنیا در این کشور ثروتمند ونفت خیز تشکیل گردد. ساخت این برج ها در سال 1990 توسط دیوید بریلمبورگ آغاز شد و در بحران مالی سال 1994 متوقف شد. در آن زمان دولت ونزوئلا کنترلاین ساختمان ها را بدست گرفت و بدین ترتیب این برج ها هیچگاه به مرحله افتتاح نرسید. این برج ها فاقد برق کشی و لوله کشی آب هستند و هیچ آسانسوری هم در آن نصب نشده. این ساختمان توسط افراد بی خانمان و ضعیف اشغال شده است.
بیشتر...

 


یک شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن