تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فیلم مستند اصفهان وارد مرحله ای تازه شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان بکتاشیان خبرداد:
جشنواره فیلم مستند اصفهان وارد مرحله ای تازه شد
اصفهان - خبرگزاری مهر: دبیر جشنواره فیلم مستند اصفهان گفت: با شروع به کار هیئت انتخاب این جشنواره، فیلم های مستند رسیده به دبیرخانه توسط اعضاء هیئت انتخاب در حال ارزیابی هستند.



به گزارش خبرگزاری مهر، میثم بکتاشیان با اعلام اینکه فرزان معظم مدرس دانشگاه، مدیرهنرهای تصویری و خانه عکس حوزه هنری اصفهان، علی اکبر بکتاشیان تهیه کننده، سید محمد طباطبایی رییس انجمن سینمای جوان دفتر اصفهان، زهره معتمدی تدوینگر، سعید خطیبی کارگرادن، مهدی خلجی مدیر تأمین برنامه شبکه مستند رسانه ملی و سعید قطبی زاده منتقد و مستند ساز به عنوان اعضاء هیئت انتخاب جشنواره فیلم مستند اصفهان هستند اظهار داشت: هیئت انتخاب این جشنواره از 23 فروردین ماه فیلم های رسیده به دیبرخانه را برای راهیابی به مرحله داوری مورد ارزیابی قرا می دهند. وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مستند سازان از این جشنواره اظهار داشت: جوان ترین مستند ساز شرکت کننده در این جشنواره نوجوانی 12 ساله با دو اثر است و فیلم های رسیده نیز در تمامی زمینه هایی است که در فراخوان اعلام شده بود. دبیر جشنواره فیلم مستند اصفهان گفت: آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره از شهرهای مختلف ایران و حتی اثری از کشور پرتقال با موضوعیت اصفهان است.
 


۱۳۹۳/۱/۲۴ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن